ETV teatas eile BMF Gallup Media uuringule viidates, et TV3 turuosa oli möödunud kuul Eesti elanike telerivaatamisele kulutatud aega arvestades 15,9, Kanal 2-l 14,1 ja TV1-l 9.
Tippajal (kell 19?22) vaatas 12?74aastastest Eesti elanikest ETVd keskmiselt 25,7; lähimal konkurendil TV3 oli vastav näitaja 13,9. TV1 ja Kanal 2 vaadatavus oli ETV andmetel samal ajal vastavalt 11,7 ja 11,6 protsenti.
BMF Gallup Media uuringu järgi olid veebruaris vaadatavuse pingereas kümme esimest saadet ETV programmi omad.
Uuringu koostajad märkisid, et veebruari telerivaatamist on viimase nelja aasta jooksul enim mõjutanud iseseisvuspäeva üritused ning suusavõistluste ülekanded.
Selle aasta veebruaris oli aga vaadatuim saade Eurovisiooni lauluvõistluse Eesti eelvooru ülekanne, mida vaatas 350 000 inimest (29,9 protsenti 12?74aastastest elanikest), pingereas järgnesid seriaal ?Õnne 13?, telemängud ?Tähed muusikas? ja ?Reisile sinuga? ning ?Aktuaalne kaamera?.
TV3 vaadatuim saade oli ?Politseinädal?, millele järgnesid jutusaade ?Kahvel?, mängufilm ?Minu kohting presidendi tütrega? ning ?Bingo loto?.
Kanal 2 vaadatavuspingerea tipus olid ?Politseikroonika? ja mängufilm ?Porky kättemaks?. TV1 vaadatuimad saated olid seriaalid ?Kodus ja võõrsil? ning ?Printsess?.
Keskmiselt vaatasid Eesti elanikud tänavu veebruaris telerit neli tundi ning 31 minutit päevas, mis on üheksa minutit vähem kui jaanuaris ja üks minut enam kui mullu veebruaris, teatas BMF Gallup Media.
Eestlased veetsid telerite ees neli tundi ja 20 minutit ning mitte-eestlased neli tundi ja 51 minutit.
Autor: BNS
Seotud lood
Kestlikkusaruandlus puudutab üha rohkemaid ettevõtteid, sest lisaks suurusest tulenevale kohustusele tekib raporteerimise vajadus ka tarneahela kaudu.
Enimloetud
3
Tesla ostuga võiks oodata
6
“A kust leiad sina ööga 100 000 eurot?”
Hetkel kuum
Tesla ostuga võiks oodata
“A kust leiad sina ööga 100 000 eurot?”
Tagasi Äripäeva esilehele