• OMX Baltic0,2%293,38
  • OMX Riga−0,13%909,68
  • OMX Tallinn−0,03%1 961,79
  • OMX Vilnius0,12%1 229,18
  • S&P 5000,48%6 631,96
  • DOW 300,27%46 142,42
  • Nasdaq 0,94%22 470,73
  • FTSE 1000,08%9 235,4
  • Nikkei 225−0,57%45 045,81
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%97,83
  • OMX Baltic0,2%293,38
  • OMX Riga−0,13%909,68
  • OMX Tallinn−0,03%1 961,79
  • OMX Vilnius0,12%1 229,18
  • S&P 5000,48%6 631,96
  • DOW 300,27%46 142,42
  • Nasdaq 0,94%22 470,73
  • FTSE 1000,08%9 235,4
  • Nikkei 225−0,57%45 045,81
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%97,83
  • 29.09.00, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Laevakompanii kahjum võib ulatuda 10 miljonini

?Võrreldes eelmise aasta sama perioodiga on kütusele tänavu kulunud ligikaudu
5 miljonit krooni rohkem, mis teeb kahjuminumbri osas omad korrektiivid,? ütles Saaremaa Laevakompanii juhataja Tõnis Rihvk.
Rihvki hinnangul pole seega välistatud ka kuni 10 miljoni kroonine kahjum, sest aasta algul tehtud prognoosi kohaselt ootas laevakompanii tänavu 4,9miljonilist kahjumit. ?Loodame siiski, et kahjumi suurenemine nii tugev pole,? märkis Rihvk.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Tänavu saab Saaremaa Laevakompanii riigieelarvest praamiliikluse dotatsioonideks eraldatud 62,9 miljonist kroonist 52 miljonit, sama suurusjärgu toetusega arvestab teede- ja sideministeerium ka 2001. aasta eelarves.
Teede- ja sideministeeriumi pressiesindaja sõnul võib laevakompaniile eraldatav summa siiski muutuda, lõplik summa sõltub läbirääkimistest riigi ja laevafirma vahel.
Rihvki sõnul pole laevakompanii veel kindlaks määranud järgmise aasta käibe- ja kasumi- või kahjumiprognoosi, sest ettevõte soovib enne saada selgust järgmise aasta dotatsiooni suhtes.
?Mingi selgus võiks saabuda oktoobri keskpaigas, kui kohtume ses osas teede- ja sideministeeriumi esindajatega,? lausus Rihvk.
Laevakompanii taotleb Rihvki hinnangul kindlasti rohkem kui esialgu ette nähtud 52 miljonit, sest ettevõtte kulutused on märkimisväärselt suurenenud.
?Kui jääda samadesse raamidesse, tuleb lihtsalt kokku hoida ja see tähendab liikluse hõrendamist,? lisas Rihvk.
Mullu teenis Saaremaa Laevakompanii 57,5 mln kroonise käibe juures 4,5 mln krooni puhaskasumit.
Autor: BNS

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele