Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Mega internetireklaami turul taas liider
Ekspress gruppi kuuluv Mega oli turundusnõukoja andmetel aasta kaheksandal nädalal taas turuosa poolest konkurentidest ees, teatas Mega esindaja.
Turundusnõukoja koostatava internetikeskondade monitooringu kohaselt oli möödunud nädalal 23 protsendiga turuliider Mega, järgnevad Delfi ja Everyday vastavalt 19% ja 16%ga.
Turundusnõukoja andmetel oli Mega esmakordselt turuliider käesoleva aasta 4 nädalal 18 protsendiga. Megale järgnes Delfi 17% ja Everyday 15%ga.
Selveri populaarne 63+ vanuses klientidele mõeldud sooduskampaania "Kuldne Kolmapäev" on ettevõtte üks edukamaid kampaaniaid, mis laienes nüüd ka e-Selverisse ning tänavustele pensionipäevadele.