Teede- ja sideminister Toivo Jürgenson on saanud hakkama ennenägematu algatusega. Südatalvisel ajal on ta käivitanud Lõuna-Eestis ulatusliku teedeehituse. Et spetsialistid väidavad talvise tee-ehituse olevat sulaselge rumaluse ? kevadel saab sellisest teest mülgas, Jürgensoni ei heiduta.
Paistab, et ministril on programmi ?bussiliiklus rongiliikluse asemel? käsil hoopis teine programm ? äsjaehitatud mülgasteedel saavad liigelda vast ainult soomustransportöörid BTR. Valitsus saab lüüa mitu kärbest ühe hoobiga. Jürgensoni teedele leitakse liiklusvahendid. Võimalik on hüppeliselt tõsta kaitsekulutusi, kuna BTRe on vaja palju. Ja kaitsekulutustele leitakse asjalik rakendus.
Seotud lood
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.