Turismi Uuendaja 2000 küsitluse valimisse haaras Eesti Turismiagentuur 392 ettevõtet, kes tegeleb sissetuleva või siseturismiga: atesteeritud majutusettevõtted (308 üle nelja voodikohaga ettevõtet), reisifirmad (71 ettevõtet, kes teenindasid mullu üle 400 turisti), meelelahutus- ja spordiüritusi ning muid turismiatraktsioone pakkuvad eraettevõtjad (13 ettevõtjat).
Andmed töötles ja analüüsis konsultatsioonifirma PW Partners. Eesti Turismiagentuur valis välja viis nominenti. Valikukriteeriumid olid: uute turismitoodete arendamine 2000. aastal, koostöö teiste ettevõtjatega uute teenusepakettide pakkumisel, viimasel kolmel aastal tehtud investeeringud, teenindatud sise- ja välisturistide arvu kasv 2000. aastal ning uuendused müügi- ja turundustegevuses 2000. aastal.
Ammende Villa Catering OÜ
Artikkel jätkub pärast reklaami
kaubamärk: Ammende Villategutsemiskoht: Pärnukäive turismist 2000: 8,1 mln kruuendused: stiilne ja esinduslik hotell, kus arendati välja uusi üritusi ning uusi pakette, lülituti rahvusvahelisse broneerimissüsteemi ja loodi boonussüsteem püsiklientidele.
AS Kuressaare Sanatoorium
Artikkel jätkub pärast reklaami
kaubamärgid: Spa Hotel Saaremaa Valss, Spa Hotel Meri, hotell Tammetõrutegutsemiskoht: Saaremaakäive turismist 2000: 25,3 mln krkäibe kasv võrreldes 1999: 34%uuendused: avati 150 majutus-, ravi- ja toitlustuskohaga tervisekeskus, kus arendati välja ravi- ja majutuspaketid; juurutati hotellide müügi- ja broneerimisprogramm; lisaks koostöösüsteem piirkonna restoranide, giididega.
Reval Hotelligrupi AS
Artikkel jätkub pärast reklaami
kaubamärgid: Reval Hotel Olümpia, Reval Hotel Central, Park Hotell & Casino, Reval ExpressHotel, juunis avatakse Riias Reval Hotel Latvijakäive turismist 2000: 263,4 mln krkäibe kasv võrreldes 1999: 29%uuendused: moderniseeriti konverentsikeskus Reval Hotel Olümpias, kus avati ka stiilne restoran L?Artiste; majutuspaketid, mis pakuvad klientidele lisateenuseid ja reklaamivad Eestit; loodi ühtne hotelliketi püsikliendi programm; tsentraliseeriti müügitegevus, võeti suund laienemisele teistesse Balti riikidesse.
AS Scharmanto
kaubamärgid: hotell St.Petersbourg, restoran The Hermitagepõhiline tegutsemiskoht: Tallinnkäive turismist 2000: 17 mln kruuendused: avati erimenüüga tänavakohvik, restoranis korraldatakse temaatilisi nädalaid, õhtuid ja ärilõunaid; teatripaketid ja konverentsiteenus koostöös Matkamajaga, lisaks koostöö golfi-, ratsa- ja terviseklubidega.
Artikkel jätkub pärast reklaami
AS Värska Vesi
kaubamärk: Hirvemäe puhkekeskustegutsemiskoht: Põlva maakondkäive turismist 2000: 318 000 kruuendused: rajati uus puhkekeskus, kus on külalistemaja, kohvik ning telkimisala. Pakutakse vaba aja veetmise võimalusi, koostöö Seto Talumuuseumiga; parvesõidupikniku pakett.
Artikkel jätkub pärast reklaami