ETV juhtkond lasi kõikidest vaidlustatavatest reklaamilepetest teha möödunud aasta lõpus koopiad, et vältida spekulatsioone, et lepped on hiljem järele tehtud.
?Eeldasime, et küsimused tulevad,? põhjendas ETV reklaamijuht Rivo Saarna lepingutest koopiate tegemist.
Lepingud käsitlevad ETV reklaamiaja müüki sel aastal kuni 1. juulini ja ka pärast seda. Kokku on lepingute maht ligi 50 mln krooni. ETV möödunud aasta reklaamimaht oli 53 miljonit krooni.
Lepingutest tegi koopiad advokaadibüroo Laus Partnerid vandeadvokaat Madis Kiisa. Sama büroo vandeadvokaadi abi Janek Väli ütles, et see on büroode puhul tavaline taktika, kus klient toob lepped büroosse, seal kontrollitakse nende õigsust ja tehakse koopiad. Seda kasutatakse juhul, kui on vajadus originaali säilitada.
Seotud lood
Olles tuntud edukate ettevõtmiste, haridusvaldkonna arendamise ja spordi eestvedajana, on Urmas Sõõrumaa käinud välja mitmeid julgeid ideid, mis seostuvad nii hariduse kui ka tervislike eluviiside edendamisega. Audentese 30. juubeliaasta raames jagas ta Äripäeva saates oma mõtteid haridusest, noorte liikumisharjumustest ning sellest, kuidas tagada tervem ja tugevam ühiskond.