• OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • 04.04.02, 12:46
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

ETV müüb Eurovisioni reklaamisekundid oksjonil

Esmakordselt Eesti ajaloos müüb Eesti Televisioon Eurovisioni lauluvõistluse finaalkontserdi teleülekandesse reklaami läbi internetipõhise oksjonikeskkonna www.osta.ee, teatas ETV.
22.-27. aprillini toimuval reklaamioksjonil müüb Eesti Televisioon ühtekokku 665 reklaamisekundit. Reklaamisekundi alghind on 650 krooni. Oksjonil osalemiseks tuleb Eesti Televisiooniga sõlmida vastav leping. Samuti saab oksjonile pakkumisi teha läbi ETV lepinguliste meediaagentuuride.
ETV reklaamidirektor Rivo Saarna sõnul on arvestades Eurovisioni finaalkontserdi ülisuurt vaatajate hulka reklaamisekundite alghind reklaamiandjale väga soodne.
'Prognoosime, et Eurovisioni teleülekande vaatamise osakaal tõuseb 45%-50% kogu auditooriumist, mis tähendab, et teleülekannet jälgib vähemalt 550 000 televaatajat,' ütles Saarna. 'Panime alghinna teadlikult madalama ning loomulikult me eeldame, et hind tõuseb.'

Artikkel jätkub pärast reklaami

Rivo Saarna sõnul sõltub reklaamisekundi hind auditooriumi suurusest ja ülekande kaalukusest või erilisusest.
'Kuna Eurovisioni lauluvõistluse teleülekanne kogub telerite ette prognoositavalt rekordarvu televaatajaid ning lauluvõistluse teleülekande reklaamimaht on Euroopa Ringhäälingute Liidu poolt täpselt piiratud, peame õigeks, et reklaamsekundi hinna määrab turg,' sõnas Saarna.
'See on ka omamoodi eksperiment, mis peaks näitama telereklaamituru maksimaalse hinnataseme Eestis', sõnas Saarna. 'Muidugi on kõik suhteline, sest näiteks käesoleva aasta Oscarite tseremoonial oli telereklaami hind ajalehe Vedomosti andmetel 700 000 krooni sekund. 30 sekundilise klipi eest tuli reklaamiandjal USA-s välja käija 1,2 miljonit dollarit.
Euroopas ei ole telereklaamioksjonid uudiseks ja toimivad edukalt juba aastaid. Näiteks Austria avalik-õiguslik ringhääling ORF müüs edukalt reklaami ülipopulaarse sarja 'Big Brother' juurde läbi internetipõhise müügiprogrammi.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 11 p 5 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele