Viimased neli aastat on MicroLink Süsteemide poole kogu ettevõtte müügikäibest andnud kakskümmend stabiilset klienti.
MicroLink juhatuse liige tegevdirektor Karel Kanneli sõnul on oluline osa iga-aastasest käibest saavutatud tänu kindlatele klientidele. ?Aktiivseid kliente on kokku ca 50, neist aktiivseid suurkliente on ca 20, kes hoiavad ettevõtte stabiilsust. Iga-aastane kasv on aga saavutatud uute klientide arvelt,? lisas Kannel.
MicroLink Süsteemid käive oli 1997/98 63 mln kr, 1998/99 110 mln krooni, 1999/00 94 mln kr ja 2001 120 mln kr.
Suurimad pikemaajalised kliendid on finants ja telekommunikatsioonifirmad.
?Kuna kliendihaldus ja müük on nagu male mäng, kus tuleb pikalt ette mõelda järgmise sammu peale, on ettevõtete eduks just stabiilsed kliendid,? nentis Kannel Äripäeva seminaril.
Pikaajalise kliendi hoidmiseks tuleb muutuda koos kliendiga, pakkuda talle ärieduks uusi ideid. Oluline on ka usalduse hoidmine ja ka vastutamine.