Anttilal ja Hobby Hallil on Eestis sadu tuhandeid kliente, kuid üsna suure osa kaubast vahetavad pettunud kliendid siiski ümber.
Kataloogikauba teevad ligitõmbavaks hea foto ja soodsad maksuvõimalused. Samas nurisevad mitmed kliendid, et tellimus ei vasta ootusele, kirjutab Eesti Päevaleht.
Erinevatest postimüügikataloogidest kaupa tellinud Raili (23) sõnul jätab kaup üsna tihti soovida. ?Kui ma kataloogist kaupa tellin, siis teadvustan endale, millega riskin,? lausus ta.
Raili sõnul esineb probleeme just riiete tellimisel. ?Kui sa oma arust tellid lühikese särgi ja ta sul hiljem põlvini ulatub, siis pole see päris normaalne.? Samuti jätavad riiete puhul soovida värvid, mis kataloogis ning tegelikkuses nagu kaks eri asja on.?
Artikkel jätkub pärast reklaami
Müügikataloogi Hobby Hall juhataja Riitta Kinnunen märkis, et kaup pole alati sajaprotsendiliselt kvaliteetne. ?Vähesel määral on tulnud ette pakkevigu ja sellisel juhul toode vahetatakse ümber,? tunnistas ta.
Anttila juhi Tauno Tuula sõnul esineb ka neil juhtumeid, mil tellitud kaup ei vasta kliendi soovile. Ümbervahetamisele toob kauba umbes 10 protsenti tellijaist.
Anttila kaupa tellib aastas umbes pool miljonit inimest.
Võõrad pole postimüügifirmadele ka klientide maksehäired. ?Kuna müüme järelmaksuga, on alati olemas risk, et kliendid ei maksa raha korralikult. Sellega oleme arvestanud ja me ei loe seda probleemiks,? märkis Kinnunen.
Riitta Kinnuneni sõnul on Hobby Hallil 166 000 klienti, neist enamik on püsikliendid. Ettevõtte klientideks on nii madalama sissetulekuga inimesed, kui ka täiesti tavalise ostujõuga tarbijad. Hobby Hall ei avalda, kui suur on tellitud kauba tagastusprotsent.
Anttila kliendibaasis on 250 000 inimest.