Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Hea elu Visioon
Äripäeva ajakiri Visioon, varasema nimega Luksus, on ilmunud juba poolteist aastat. Selle aja sees on peale nime muutunud nii mõndagi, kuid peamine on jäänud samaks.
Ajakiri pakub endiselt rahulikku lugemist ettevõtjatele ja juhtivtöötajatele teemadel, mis enesestmõistetavalt käivad nende elustiili juurde.
Moodsad majad, maitsekas sisekujundus, head autod, elitaarne kunst, stiilne riietus ja väärt aksessuaarid, eksootilised gurmee-elamused, kauged reisid ja eksklusiivsed hobid ? need on Visiooni märksõnad.
Me ei nuhi inimeste eraelus, vaid austame lugeja privaatsust ega trügi tema magamistuppa. Visiooni lugeja teab, mida ta tahab, meie pakume talle valikuvõimalusi erinevate valdkondade parimate näidete põhjal.
Meeldiva kujunduse ja originaalfotodega illustreeritud kvaliteettrükis ajakiri on tõusnud lühikese ajaga noorte juhtide üheks loetuimaks väljaandeks. Emori sügisese Eesti Otsustajate Meediauuringu järgi on Visioon 20?39aastaste juhtide seas loetavuselt viies väljaanne, edestades sellega Eesti Ekspressi ja kõiki päevalehti.
Uuel aastal on lisandumas uusi rubriike, millest esimest võib näha juba vast ilmunud detsembri/jaanuari kaksiknumbris. Tegemist on kõrgkultuuri temaatikat viljeleva rubriigiga, milles tuntud väliskommentaator ja ooperiraamatu autor Tiit Made kirjutab eri riikide rahvusoopereis mängitavatest tipplavastustest ning annab infot, kuidas Eesti huviline sinna kõige paremini pääseb.
Kui seni said Visiooni vaid Äripäeva tellijad, siis novembri/detsembri numbrit oli kõigil võimalik osta juba ka üksikmüügist.