Täna teatas General Motors, et korporatsiooni ühisettevõtete müük Hiinas kasvas mullu 325% võrreldes 2001. aastaga, kirjutas k2kapital.
Analüütikud selgitavad sellist järsku müügimahu kasvu sellega, et eelmisel aastal ostis General Motors (GM) Lõuna-Hiinas kohaliku väikeautode tootja, mille tulemused lisati 2002. aasta kokkuvõttesse.
GM kõige esimese Shanghais asuva ühisettevõtte müük tõusis 90% ning moodustas 110763 sõiduautot, mille tulemusel GM hindab oma osa Hiina sõiduautode turul 9 protsendile.
Kirde-Hiinas asuva veoautosid tootva kompanii Jinbei GM müük kasvas 110%. Möödunud aastal moodustas GM ühisettevõtte Hiina suuruselt kaheksanda autotootja SAIC-Wuling Automotive Co, mis müüs 2002. aastal 146736 autot.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Praegu on Hiinas väliskompaniidest juhtimas Volkswagen, mille osa sõiduautoturul on umbes 40%. 2002. aastal kasvas kompanii müük Hiinas umbes 40% - kokku müüdi umbes pool miljonit autot.
<#k2kapital=http://www.k2kapital.com/news/1043060721.html>