Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Kaubamaja muutub emotsionaalsemaks

    Tallinna Kaubamaja ei saanud enam jätkata oma sisemist arengut ilma väliste muutusteta.
    Hetkel aset leidva logo vahetus ja korporatiivse identiteedi uuendamine sai hoo sisse ligi aasta. Peamiseks põhjuseks, miks me otsustasime Tallinna Kaubamaja kontserni kuuluvate Tallinna Kaubamaja ja Tartu Kaubamaja väliselt muuta, on esmapilgul küllalt lihtne. Nimelt on Kaubamaja viimase viie aasta jooksul palju muutunud. Lisaks on Kaubamajal hetkel alustatud või lõpule jõudmas mitmed olulised uudsed projektid. Nii avame 27. augustil Kaubamajast eraldi seisva moekaupluse Rocca al Mare Kaubanduskeskuses ning kaugel ei ole sisuliselt uue kaubamaja avamine seoses laienemisega Viru Keskusesse aasta 2004 esimeses pooles. Arvestades eelpoolöeldut ning tarbijate nõudmiste ja ootuste suurenemist, leidsimegi end olukorras, kus me ei saanud enam jätkata oma sisemist arengut ilma väliste muutusteta.
    Uue logo ja korporatiivse identideedi väljatöötaja leidmiseks, korraldasime möödunud aasta sügisel kinnise konkursi, mille käigus valisime välja reklaamiagentuuri Tank.
    Oma uue korporatiivse identiteedi loomisel lähtusime vajadusest eristuda ja silma paista. Tulemuseks ongi senisest jõulisem, emotsionaalsem ja inspireerivam Kaubamaja. Värvidest rääkides võib öelda, et must ja valge rõhutavad kontraste ehk valikuid, oranE on aga lisavärvina soe ja inspireeriv, väljendades külalislahkust, suhtlemisvalmidust ja aktiivsust. Meie värske identiteedi ülesanne on inspireerida ja tekitada emotsioone, sest kaubandus on emotsioonidel põhinev äri. Shoppamine on üha vähem tüütu vajadus ning aina enam mõnus ajaviide. Kusjuures shoppamine ei tähenda seda, et alati midagi ka ostetakse. Meie eesmärk on toita kliendi fantaasiat, kujundada tema unistusi ja aidata tal neid ka realiseerida.
    Logo pole asi iseeneses. Selle muutmine või mittemuutmine ei tähenda automaatselt seda, et kliente hakkab olema rohkem või vähem. Oluline on sisu, mis sellele logole antakse läbi kaubavaliku, teeninduse ja atmosfääri. Seega võib väita, et kliendid, kelle jaoks Kaubamaja oli usaldusväärne enne, arvavad nii ka täna ning nende usalduse, kes nii aktiivsed külastajad ei ole, loodame ära teenida oma tegudega kõige lähemas tulevikus. Uutmoodi kauplemine, mida me Viru Keskuse avamisega 2004 praktiseerima hakkame, tähendab muuhulgas tunduvalt avaramat müügipinda. Seega saame pakkuda sobivat valikut suuremale seltskonnale. Nii et me mitte ei planeeri vahetada sihtrühma, vaid seda laiendada - senised kliendid leiavad kõik need kaubad, millega nad harjunud on. Lisaks pakume senisest veelgi paremat teenindust senisest tunduvalt mõnusamas, õhu- ja valgusküllasemas keskkonnas, kust ei puudu ka vaba aja veetmise võimalused - laste mängunurgad, söögikohad-kohvikud jne. Samuti on tulemas terve rida uusi teenuseid.
    Logo vahetuse ja korporatiivse identiteedi uuendamise viiakse läbi järkjärgult. Kogu protsess peaks lõpule jõudma järgmise aasta kevadeks.
    Katre Kõvask
    AS Ösel Foods Turundusjuht
    Logo ja sellega kaasnevad visuaalid on ettevõtte või kaubamärgi olemuse peegeldus.
    Reeglina võetakse korporatiivse identiteedi uuendamine ette siis, kui on selge, et ettevõtte või kaubamärgi "nägu" on "sisule" jalgu jäänud. Nii toimisid mõni aeg tagasi ka näiteks Hansapank ja EMT.
    Kaubamaja on tuntud eelkõige riietekauplusena ja hinnatud oma stabiilse ja turvalise kaubavaliku poolest, ja kust trendihitte oli võimalik aeg-ajalt ja kõrge hinna eest osta 5.korruselt. Kaubamajas ringi liikudes on näha, et tulenevalt kaubavalikust on aktiivseim külastaja keskealine, kes trendidest niiväga ei hooli. Uus logo aga rõhutab vastupidiselt sellele nii kasutatavatelt värvidelt kui kujundilt kaasaegsust, nooruslikkust, ajatust. Erinevalt varasematest logodest ei viidata selle logoga Kaubamaja pikale ajaloole. Kas selline logo väljendab Kaubamaja olemust? Kas Kaubamaja aktiivsete külastajate jaoks on uus logo usaldusväärne?
    Selline vastuolu ongi täna suurim küsimärk, mis Kaubamaja uut identiteeti vaadates tekib.
    K-märk on sümbolina tugev ja silmatorkav, ja logona seega hea. Paljud kommentaatorid on viidanud ilmsele sarnasusele NK-kaubamaja logoga ning veel mõningate teiste maailmas kasutatavatele logodele. Seda, kui juhuslik logo sarnanemine eelmainitud märkidele on, teavad vaid märgiloojad. Täna on küsimus pigem selles, kui kiiresti Kaubamaja oma olemusega moodsale märgile järele jõuab, et taotletavad väärtused ka tõelisuseks muutuksid. Võibolla ongi uus logo Kaubamaja jaoks hoopis "knopka", mis kiiremini ka olemust muutma sunnib ja seeläbi lisaks enda juurde meelitab ka nooruslikuma ning tihtipeale maksujõulisema külastaja?
  • Hetkel kuum
Toomas Kiho: mõelgem ka sellele, kas Nõmmest või Lasnamäest võiks saada eraldi omavalitsus
Tallinna linnavalitsus peab paratamatult mõtlema terve riigi peale, kirjutab kultuuriajakirja Akadeemia peatoimetaja Toomas Kiho vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
Tallinna linnavalitsus peab paratamatult mõtlema terve riigi peale, kirjutab kultuuriajakirja Akadeemia peatoimetaja Toomas Kiho vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
Müügikuu mai algas USA aktsiaturul langusega
Wall Streeti folklooris soovitatakse aktsiad mais maha müüa; soovitusele kohaselt liikusid USA aktsiaturud mai esimesel kauplemispäeval allapoole.
Wall Streeti folklooris soovitatakse aktsiad mais maha müüa; soovitusele kohaselt liikusid USA aktsiaturud mai esimesel kauplemispäeval allapoole.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Luksusturismi ettevõtjad õpetavad, kuidas meelitada rikkad metsa raha kulutama
Saates “Turismitund” võeti luubi alla, kuidas rikkad inimesed majanduslanguse ajal enda hellitamisega toime tulevad.
Saates “Turismitund” võeti luubi alla, kuidas rikkad inimesed majanduslanguse ajal enda hellitamisega toime tulevad.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Põlva saunatootja asendas jahtunud turud ühe kliendiga USAs: “Tööd on rohkem kui peaks!”
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Arco Vara juht lahkub ametist
Arco Vara juhatuse esimees Miko Niinemäe lahkub ettevõttest ning nõukogu on alustanud ettevõttele uue juhatuse liikme otsimist, kes hiljemalt aasta lõpuks juhtimise üle võtab.
Arco Vara juhatuse esimees Miko Niinemäe lahkub ettevõttest ning nõukogu on alustanud ettevõttele uue juhatuse liikme otsimist, kes hiljemalt aasta lõpuks juhtimise üle võtab.
"Palun vabastada Eesti vahemikus ....–.... loodusõpetuse tunnist"*
Selle asemel, et spekulatiivses Euroopa Liidu trahvi hirmus end üles kütta, toetume faktidele ja vaidleme kokkulepped paremaks, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Selle asemel, et spekulatiivses Euroopa Liidu trahvi hirmus end üles kütta, toetume faktidele ja vaidleme kokkulepped paremaks, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Auto|Piloot. Uus Škodiaq on kohal. Kas nüüd tasub vana sissemaksuks anda?
Niigi äärmiselt ruumikas Škoda Kodiaq sai uue põlvkonnaga veelgi avaram, ent mitte ainult.
Niigi äärmiselt ruumikas Škoda Kodiaq sai uue põlvkonnaga veelgi avaram, ent mitte ainult.
Raadiohommikus: kinnisvarast ja planeeringutest
Äripäeva raadio neljapäevane hommikuprogramm võtab luubi alla kinnisvaraturu erinevad tahud ning heidab pilgu ka Tallinna linnaplaneeringule.
Äripäeva raadio neljapäevane hommikuprogramm võtab luubi alla kinnisvaraturu erinevad tahud ning heidab pilgu ka Tallinna linnaplaneeringule.
Eesti tegi hinnatõusuga naabritele silmad ette
Euroala harmoneeritud tarbijahinnaindeks püsis aprillis aastatagusel ehk 2,4% tasemel, selgub Eurostati andmetest.
Euroala harmoneeritud tarbijahinnaindeks püsis aprillis aastatagusel ehk 2,4% tasemel, selgub Eurostati andmetest.