Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Lennupiletid odavnevad järgmisel aastal
Usun, et lennupiletite hinnad liiguvad jätkuvalt languse suunas. Estonian Air on möödunud aastaga muutnud kardinaalselt oma hinnastruktuuri ja strateegiat. Odavad piletihinnad, ühe suuna põhised hinnad, loobumine traditsioonilistest piirangutest jms, see kõik on osa meie strateegiast. Tegemist ei ole kampaaniaga, vaid püsiva hinnastruktuuriga.
Kuivõrd Kopenhaageni ja Frankfurdi liinidel muutsime oma hinnastruktuuri 1. novembrist 2003, on järgmisel aastal keskmine piletihind neil liinidel oluliselt odavam kui tänavu. Erinevates hinna- ja teenindusklassides oli langus neil liinidel 25?50%.
Hinnalangus on ülemaailmne trend, millest pole pääsu ka meil. Alates 1. maist 2004 liitub Eesti Euroopa niinimetatud avatud taevaga, mis kaotab mõned seni veel eksisteerivad tõkked vaba konkurentsi teelt. See võib kaasa tuua ka uute lennundusteenuste pakkujate turuletuleku.
Kindlasti tõstab huvi Tallinna lendamise vastu ka Eesti liitumine ELiga. Igasugune konkurentsikasv mõjub positiivselt ka hindadele, samas ei ole siiski eeldada mingit massilist lennufirmade sissetungi, sest Eesti turg on niivõrd väike.