• OMX Baltic0,2%293,4
  • OMX Riga0,33%913,83
  • OMX Tallinn−0,08%1 959,67
  • OMX Vilnius0,18%1 229,9
  • S&P 5000,48%6 631,96
  • DOW 300,27%46 142,42
  • Nasdaq 0,94%22 470,73
  • FTSE 1000,06%9 233,31
  • Nikkei 225−0,57%45 045,81
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,38
  • OMX Baltic0,2%293,4
  • OMX Riga0,33%913,83
  • OMX Tallinn−0,08%1 959,67
  • OMX Vilnius0,18%1 229,9
  • S&P 5000,48%6 631,96
  • DOW 300,27%46 142,42
  • Nasdaq 0,94%22 470,73
  • FTSE 1000,06%9 233,31
  • Nikkei 225−0,57%45 045,81
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,38
  • 18.10.04, 09:08
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

PM: Mõnepäevane kampaania toob kaupmeestele hiigelkäibe

Mõnepäevane müügikampaania võib poodnikele korraga tuua terve kuu käibe ning seda hoolimata eri kettide üheaegsetest üritustest.
Praegu olid korraga käimas Stockmanni Hullud Päevad, Kaubamaja Osturalli ning Citymarketites peetakse Mammutipäevi. Äsja lõppesid ka Selveri Laadapäevad. Kaupmeeste kinnitusel ei ole kampaaniate ajal aga põhjust teistega võistelda, sest ühtmoodi hästi läheb kõigil, kirjutab Postimees.
Kuigi rahanumbritest ja täpsetest läbimüükidest ei taha keegi rääkida, kinnitatakse, et läbimüük kampaaniate ajal on tavalisega võrreldes mitu korda suurem. Stockmannist julgetakse isegi öelda, et väga eduka ürituse korral võib Hullude Päevade ajal saavutada nelja päevaga tagasihoidlikuma müügiga kuu käibe.
Samuti kinnitatakse nagu ühest suust, et mida aasta edasi, seda paremini kampaaniad välja kukuvad ning varasematega võrreldes pole keegi pidanud tagasilööke tundma.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Ka Citymarketite juhi Riho Maureri sõnul kasvab läbimüük nende 11-päevase kampaania ajal kordades. Tallinna Kaubamaja turundusdirektori Enn Pareli sõnul on nende aastatepikkune praktika näidanud, et Osturalli ajal kasvab käive umbes kaks korda ning tema kinnitusel võib sellega rahule jääda.
Omavahelist konkurentsi ei taha kaupmehed aga tunnistada ning näiteks kesklinnas nähakse üheaegsetes kampaaniates pigem plussi kui miinust, sest need tekitavad teatava sünergia ning toovad kesklinna hulgaliselt inimesi. Pareli sõnul näitas seda ilmekalt kevadel juhtunu, kui Kaubamaja lükkas uue korpuse valmimise tõttu Osturalli kuu aega edasi. «Tulemused ei olnud nii head kui tavaliselt,» lausus ta.

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele