• Jaga lugu:

    EPL: Müügil on tuhandeid vale märgisega väärisehteid

    Tänavu aprillist alates on Eestis tõenäoliselt müüki paisatud suur kogus alaproovilisi ja märgistamata kuld- ja hõbeehteid, kuna kontroll on leevenenud.

    Eesti Proovikoja direktori Rein Saliste sõnul ei vastanud möödunud aastal kontrollitud kuldehetest 0,5 protsenti ja hõbeehetest 4 protsenti nõuetele. Arvuliselt küündis selliste hõbeehete arv kümne tuhande ühikuni, kirjutab Eesti Päevaleht.
    ?Ilmselt on need nüüd müüki paisatud,? ütles ta. Tema sõnul löövad mõned ettevõtted oma nimemärgise ehetele oma tarnijat usaldades, kuid jättes ehted tegelikult kontrollimata.
    15. aprillil jõustus uus väärismetalltoodete seadus. Varem läbisid kõik Eestis müüdavad ehted riigiettevõttes Eesti Proovikoda kohustusliku proovi kontrolli ning samas löödi neile peale ka riiklik kontrollmärgis. Pärast seaduse jõustumist ei pea ehted proovikojas kontrolli läbima ning tootja või maaletooja saab ise neile oma märgistuse peale lüüa. Tegemist on justkui tootja- või maaletooja allkirjaga, et oleks võimalik konkreetset ehet konkreetse firmaga seostada.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Tõnu Mertsina: jaekaubandus buumib
Jaekaubanduse kasv on tugev ka ilma välisturistideta ja on võtnud eelmise kümnendi finantskriisi eelsete buumiaastate mõõtmed, kirjutab Swedbanki peaökonomist Tõnu Mertsina.
Jaekaubanduse kasv on tugev ka ilma välisturistideta ja on võtnud eelmise kümnendi finantskriisi eelsete buumiaastate mõõtmed, kirjutab Swedbanki peaökonomist Tõnu Mertsina.
Spaade ja hotellide avanemine aitas Tallinna Veel rohkem müügitulu teenida Kasum kerkis kordades
Teises kvartalis kasvas Tallinna Vee müügitulu aastavõrdluses üle 7%, mille põhjustas leebematest koroonapiirangutest tingitud äriklientide suurem veetarbimine ning ehitusteenuste tulu suurenemine.
Teises kvartalis kasvas Tallinna Vee müügitulu aastavõrdluses üle 7%, mille põhjustas leebematest koroonapiirangutest tingitud äriklientide suurem veetarbimine ning ehitusteenuste tulu suurenemine.
Idufirma lõi kaupluse, mida esmapilgul näha ei ole. Ka Cleveron valmistub tulevikutrendiks
Tallinna on lühikese ajaga tekkinud toidupood, mida esmapilgul näha ei ole. Eesti esimese dark store'i kontseptsiooni maaletooja on idufirma FoodBit. Oma pimelaoga on turule tulemas ka Bolt, samuti lõpetas pilootprojekti hiljuti Cleveron.
Tallinna on lühikese ajaga tekkinud toidupood, mida esmapilgul näha ei ole. Eesti esimese dark store'i kontseptsiooni maaletooja on idufirma FoodBit. Oma pimelaoga on turule tulemas ka Bolt, samuti lõpetas pilootprojekti hiljuti Cleveron.
Kooliõed imestavad jokutamise üle laste kaitsesüstimisel
Kuigi haridusministeerium annab soovituse lapsi alates 12. eluaastast koroonaviiruse vastu vaktsineerida, paneb teadmatus ja aeglane tegutsemine koolirahva küsima, kas laste ja noorte vaktsineerimine on ikka riigi jaoks prioriteet.
Kuigi haridusministeerium annab soovituse lapsi alates 12. eluaastast koroonaviiruse vastu vaktsineerida, paneb teadmatus ja aeglane tegutsemine koolirahva küsima, kas laste ja noorte vaktsineerimine on ikka riigi jaoks prioriteet.