• OMX Baltic0,18%270,33
  • OMX Riga0,49%872,14
  • OMX Tallinn−0,03%1 709,94
  • OMX Vilnius0,22%1 057,84
  • S&P 500−0,31%6 065,33
  • DOW 30−0,22%44 051,56
  • Nasdaq −0,43%19 948
  • FTSE 1000,15%8 313,88
  • Nikkei 2251,21%39 849,14
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%109,31
  • OMX Baltic0,18%270,33
  • OMX Riga0,49%872,14
  • OMX Tallinn−0,03%1 709,94
  • OMX Vilnius0,22%1 057,84
  • S&P 500−0,31%6 065,33
  • DOW 30−0,22%44 051,56
  • Nasdaq −0,43%19 948
  • FTSE 1000,15%8 313,88
  • Nikkei 2251,21%39 849,14
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%109,31
  • 25.01.05, 10:45
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

A. Le Coq Tartu Õlletehase müük kasvas mullu 64%

A. Le Coq Group?i kuuluva ASi A. Le Coq Tartu Õlletehase müük kasvas 2004. aastal 64% võrreldes 2003. aastaga.
Ettevõtte teatel kasvas käive mullu enim enim vee, siidri ja long-drinki segmendis.
A. Le Coq Tartu Õlletehase müügimaht ületas 2004. aastal esmakordselt Eesti joogitööstustest 100 miljoni liitri piiri. Peamisteks müügikasvu allikateks olid Aura tooteperekonna lisandumine A. Le Coq Eesti ettevõtete tooteportfelli alates 2003. aasta novembrist, pakendisortimendi laiendamine erinevates tootegruppides, sisenemine uutesse tarbijasegmentidesse ning turistidest tingitud kasv alates 1. maist.
Kokku realiseeris ettevõtte möödunud aastal 100 618 000 liitrit erinevaid jooke, sellest 83% siseturul. Kõige rohkem müüdi õlut, karastusjooke ja vett, mis moodustasid kogu siseturul müüdud toodangust vastavalt 47%, 14% ja 11%.
Võrreldes 2003. aastaga kahekordistus vee müük. Enim kasvas müük veel siidri (46 %), long-drink?i (37%) ja karastusjookide tooterühmas (25%). Ettevõtte peamise tootegrupi ? õlu ? müügikasv 2004. aastal võrreldes eelneva aastaga oli 14%.
A. Le Coq Group?i juhatuse esimehe Tarmo Noobi kinnitusel toob ettevõte 2005. aastal tarbijateni hulga uuendusi. 'Kuigi meie positsioon turul on hea, ei kavatse me senist arengut nautima jääda ning kavatseme ka sel aastal silma paista. Tuleb suur uuenduste aasta nii pakendite kui sisu osas,? kommenteeris ta.
Noopi sõnul kavatseb ettevõte tõsta oma turuosa õlleturul vähemalt 1 protsendi võrra ja karastusjookide turul 2 protsendi võrra ning hoida esimest turupositsiooni siidrite, mahlade, long drinkide ja vee segmendis.
A. Le Coq Group?i Eesti ettevõtete 2004. aasta keskmised turuosad olid grupi hinnangil Eestis: õlu 34,6%; siider 37 %; Long-drink 58 %; karastusjoogid 36 %; vesi 28 %; mahl 29 %.
Soome kontsernile Olvi Oy kuuluv A. Le Coq Group omab 100% A. Le Coq Tartu Õlletehase ja Ösel Foodsi; 96,06% Läti õlletehase Cesu Alus ja 83,07% Leedu õlletehase Ragutis AB aktsiatest. A. Le Coq Group?i Eesti ettevõtete tooteportfelli kuuluvad õlu, long-drink, siider, mahlad, mahlajoogid, karastusjoogid, spordijoogid ja veed.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.24, 15:24
Tiktokist, tapeedist ja Trumpist: kuidas luua turundusstrateegia 2025. aastaks
Reklaamiagentuuri La Ecwador tegevjuht Heily Aavik ja loovjuht Taavi Lehari võtavad Äripäeva raadio värskes saates luubi alla järgmise aasta turundusstrateegia ja eelarve koostamise ning annavad soovitusi, kuidas kitsamal ajal targalt toimetada.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele