Suvi 2005 vaba aja mess on mõeldud kõigile neile, kes soovivad veeta oma puhkust lõbusalt ja põnevalt. Messil on väljas üle 70 erineva ettevõte, nende seas reiside, matkade ja suvelaagrite korraldajad, majutus- ja puhkeasutused, harrastus- ja hobiklubid ning matkavarustuse müüjad.
Asjatundjate abiga on igal külastajal võimalik leida endale sobiv matkamarsruut või valida meelepärane suvelaager 30 erineva lahenduse hulgast. Samuti on välja pandud lai valik erinevaid puhkusepakette messihindadega.
Huvilistel on võimalik tutvuda ka aktiivse puhkuse veetmiseks vajaliku varustusega, nagu telgid, jalgrattad, matkaautod, paadide ja kaatrid.
Tuuleloheklubi tutvustab nii lohede valmistamise kui ka nende lennutamise kunsti.
Suvi 2005 projektijuhi Külli Kella sõnul on messi eesmärgiks tutvustada inimestele erinevaid puhkuse ja vaba aja veetmise võimalusi. ?Messil on võimailk spetsialistide abiga planeerida endale täiuslik puhkus mõistliku hinnaga.?
Motoexotika messile on oodatud kõik inimesed, keda huvitavad mootorrattad ja nende juurde kuuluv elustiil. Motoexotikal on esindatud enamik Eestis müüdavaid mootorrattaid ja rollereid. Tuntumad kaubamärgid on Honda, Yamaha, KTM, Suzuki, Kawasaki ja Jawa. Oma uue tsikli Eesti esmaesitluse teeb BMW.
Kaasa löövad ka aktiivsemad motoklubid.
Messil tutvustatakse lisaks masinatele ka tsiklite juurde kuuluvat rõivamoodi. Samuti on huvilistel võimalik tutvuda Trouble Agency tätoveerimiskunstiga ning olla tunnistajaks sellele, kuidas sünnivad kehamaalingud.
Motoexotika projektijuhi Margus Kikkuli sõnul on mess suurepäraseks võimaluseks tutvuda uute mootorrataste mudelitega ning nautida nendega kaasnevat elustiili: ?Enamik Eesti motomehi on Motoexotikal kohal, sest see on ainuke puhas tsiklinäitus.?
Motoexotika jätkupidu toimub laupäeval 12. märtsil klubis Pattaya ja kannab nime Rock da Party.
Autor: ÄP
Seotud lood
Ettevõtete juhtidel tuleb muude küsimuste kõrval mõelda ka sellele, mil moel oma töötajaid kõige tulemuslikumalt innustada. Mitmed neist on kasutusele võtnud boonuspaketid ja üha rohkemad kaaluvad töötajatele lisahüvede pakkumist, just selliste, mida päriselt enim vajatakse ning hinnatakse: tööalased arenguvõimalused, rahalised boonused, täiendav tervisekindlustus, paindlik töökorraldus ja ühisüritused. Leinonen toetab oma klientidest tööandjaid iga päev just motiveerimisprogrammide väljatöötamisega. Millised on kõige populaarsemad boonusmeetmed?