• OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • 07.03.05, 08:42
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Bussifirma ja Kohtla-Järve linn on raha pärast tülis

Kohtla-Järve võimude otsus tõmmata koomale bussiliikluse dotatsiooni võib kaasa tuua senisest hõredama sõiduplaani, välistatud pole mitmete liinide kaotamine.
Ajaleht Põhjarannik kirjutas, et kui eelmisel aastal oli Kohtla-Järve linna eelarves bussiliikluse korraldamiseks 7,2 miljonit krooni, siis tänavu 2,5 miljonit krooni vähem.
Kohtla-Järve linnale 2001. aastal sõlmitud lepingu alusel sõitjateveo teenust osutava Järve Bussipargi juhi Erkki Veismanni sõnul on linnapoolne toetussumma vähendamine täiesti arusaamatu samm. 'Teha seda olukorras, kus on teada, et kütuse hind on tõusnud ja ka bussijuhtide palkasid tuleb kergitada, ei saa ma toimunut kuidagi teisiti hinnata, kui katset lõhkuda olemasolevat liinide võrku. On selge, et olukorras, kus linn ei täida oma kohustusi, pole ka meil varsti võimalik kõikidel liinidel ja senise sagedusega busse käigus hoida,' ütles Veismann ning tõi näiteks Sirgala ja Viivikonna liinid.
Veismanni sõnul on Järve Bussipark saanud Kohtla-Järve liinide teenindamisest viimastel aastatel pidevalt kahjumit, sest linnal on tekkinud rohkem kui kümne miljoni krooni suurune võlg. 'Nad pole esitanud mingeid tõsiseltvõetavaid argumente, miks nad ei maksa meie osutatud teenuse eest nii nagu leping ette näeb,' ütles Veismann, kes lisas, et nii suur võlg on võtnud bussifirmalt investeeringute tegemise võimaluse.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 11 p 5 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele