Kohtla-Järve võimude otsus tõmmata koomale bussiliikluse dotatsiooni võib kaasa tuua senisest hõredama sõiduplaani, välistatud pole mitmete liinide kaotamine.
Ajaleht Põhjarannik kirjutas, et kui eelmisel aastal oli Kohtla-Järve linna eelarves bussiliikluse korraldamiseks 7,2 miljonit krooni, siis tänavu 2,5 miljonit krooni vähem.
Kohtla-Järve linnale 2001. aastal sõlmitud lepingu alusel sõitjateveo teenust osutava Järve Bussipargi juhi Erkki Veismanni sõnul on linnapoolne toetussumma vähendamine täiesti arusaamatu samm. 'Teha seda olukorras, kus on teada, et kütuse hind on tõusnud ja ka bussijuhtide palkasid tuleb kergitada, ei saa ma toimunut kuidagi teisiti hinnata, kui katset lõhkuda olemasolevat liinide võrku. On selge, et olukorras, kus linn ei täida oma kohustusi, pole ka meil varsti võimalik kõikidel liinidel ja senise sagedusega busse käigus hoida,' ütles Veismann ning tõi näiteks Sirgala ja Viivikonna liinid.
Veismanni sõnul on Järve Bussipark saanud Kohtla-Järve liinide teenindamisest viimastel aastatel pidevalt kahjumit, sest linnal on tekkinud rohkem kui kümne miljoni krooni suurune võlg. 'Nad pole esitanud mingeid tõsiseltvõetavaid argumente, miks nad ei maksa meie osutatud teenuse eest nii nagu leping ette näeb,' ütles Veismann, kes lisas, et nii suur võlg on võtnud bussifirmalt investeeringute tegemise võimaluse.
Seotud lood
Tänapäeval ei räägita videokaameratest enam ainult objektide turvalisuse tagamise kontekstis. Tehnoloogia kiire areng on muutnud videovalve lahendused mitmekülgseteks tööriistadeks, mis pakuvad palju enamat kui pelgalt valvet.