Tänavu parimaks Viljandi tooteks tunnistatud Liiwi Heliisi rasvu põletavat jooki Fat Burner ostetakse igal kuul eelmisega võrreldes mitu korda rohkem.
Suuresti tänu Fat Burnerile moodustab aktsiaseltsi Liiwi Heliis mittealkohoolsete jookide käive poole alkoholi käibest ja nende läbimüük ületab joovastavaid jooke enam kui 100 000 liitriga, kirjutab Sakala.
Liiwi Heliisi tegevdirektor Kalle Küti sõnul läheb Fat Burneril väga hästi. ?Sellist läbimüüki ei osanud me prognoosidagi,? ütles Kütt.
?Meie tootearendus töötab pidevalt täie võimsusega, aga suuremat osa sellest tööst ei näe tarbija kunagi. Kuigi kogu aeg proovitakse midagi uut, on heal juhul vaid üks sajast projektist teostatav. Fat Burner on kõige helgem näide, selle turu-uuring ennustas edu ja sai ka hea kontseptsiooni,? rääkis Kütt.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Küti sõnul pole toode mitte kõigis poodides, sest viimasel ajal on varustamisega veidi raskusi olnud. Seda seetõttu, et läbimüüdavad kogused on arvatut rohkem kui 100 protsendiga ületanud.
?Lähim otseselt konkureeriv toode on saadaval Soomes ja maksab ümber arvutatuna 70?80 krooni. Ma ei tea, kui palju seda seal müüakse,? lausus Kütt.
Fat Burneri retsept on väga keeruline. Selle autorite hulgas on näiteks Eesti Kulturismi ja Fintnessi Liidu president Arnold Tokko ja kulturismi eksmaailmameister Olev Annus.