Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Leo Express tõi Moskva 15. reklaamikonkursilt kaks võitu
Meediaprojektide kategoorias tõi Leo Expressile esikoha Rimi Hypermarketile valminud innovaatiline meedialahendus ?Free?. Kampaania ajal said inimesed bussipeatuste seintelt noppida tasuta tualettpaberit. Internetisaitide spetsiaalprojektide kategoorias sai Leo Express esikoha ETV lasteportaali Meieoma eest.
Aasta parima BTL projekti konkursil jõudis Leo Express finaali PrintHouse?ile tehtud ?Big Letter from Estonia? tööga. Mullu detsembris said Soome reklaamiagentuurid Print House?ilt tavalise kirjablanketi sarnase, kuid normaalmõõtmetest 8 korda suurema kirja. Saadetis andis ka vormiliselt edasi kirja sõnumi: Eestis on tootmine kordades odavam. Usutavuse andmiseks lisati kirjale Eestis toodetud Santa Maria piprasegu ? isegi Soome maitseained toodetakse Eestis, sest nii on odavam. Veenmaks soomlasi, et Eestis tootmine on mugav, paluti neil saata e-kiri kohe pärast kirja kättesaamist. Juba paar tundi pärast vastukirja saatmist said nad kingituse, kogedes oma nahal transpordi kiirust.
Autor: ÄP