• OMX Baltic−0,15%294,29
  • OMX Riga−0,04%916,34
  • OMX Tallinn−0,38%1 978,33
  • OMX Vilnius0,07%1 233,91
  • S&P 5000,47%6 615,28
  • DOW 300,11%45 883,45
  • Nasdaq 0,94%22 348,75
  • FTSE 100−0,07%9 277,03
  • Nikkei 2250,89%44 768,12
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,66
  • OMX Baltic−0,15%294,29
  • OMX Riga−0,04%916,34
  • OMX Tallinn−0,38%1 978,33
  • OMX Vilnius0,07%1 233,91
  • S&P 5000,47%6 615,28
  • DOW 300,11%45 883,45
  • Nasdaq 0,94%22 348,75
  • FTSE 100−0,07%9 277,03
  • Nikkei 2250,89%44 768,12
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,66
  • 13.11.06, 14:42
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Apteek 5+: nimevahetus oli lihtsam kui kohtusse minna

Nimevahetus ei ole otseselt tingitud sellest, et inimesed Apteek 5+ või +Apteek1 segamini ajaks vaid sellest, et ettevõte ei näinud nimevaidluses mõtet, ütles Farmacia juhatuse liige Meelis Mäeots.
Tamro Eesti registreeris kaubamärgi + Apteek 1 ning ka kaubamärgi + Apteek 5, paar päeva enne kui Apteek 5+ oma kaubamärgi registreerida jõudis. "Leidsime, et lihtsam on nimi ära vahetada kui kohtusse minna, kuna teisel poolel on tõenäosus vaidlus võita suurem," ütles Mäeots.
Klientide jaoks ei muutu midagi peale nime. "Oleme kahe nädalaga nimed ja kliendikaardid välja vahetanud, seni ei ole keegi kurtnud," ütles Mäeots. Kõik Apteek 5+ kliendikaardid kehtivad seni, kuni klient apteeki tuleb ja selle välja vahetab. "Kõik seni kehtinud soodustused kehtivad ka edaspidi, nimevahetuse puhul on lisaks tavapärastele soodustustele ka lisasoodustusi," kinnitas Mäeots klientidele, et kõik hea säilib.
Nimevahetus läks ettevõttele maksma mõnisada tuhat krooni. "Ei oska täpset summat öelda, kõige suurem kulu oli klientide teavitamine nimevahetusest otsepostituse teel," kommenteeris Mäeots.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele