• OMX Baltic−0,62%299,53
  • OMX Riga−0,26%865,75
  • OMX Tallinn−0,07%1 960,1
  • OMX Vilnius−0,13%1 170,71
  • S&P 5000,01%5 525,88
  • DOW 300,28%40 226,25
  • Nasdaq −0,19%17 350,4
  • FTSE 1000,02%8 417,34
  • Nikkei 2250,38%35 839,99
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%94,35
  • OMX Baltic−0,62%299,53
  • OMX Riga−0,26%865,75
  • OMX Tallinn−0,07%1 960,1
  • OMX Vilnius−0,13%1 170,71
  • S&P 5000,01%5 525,88
  • DOW 300,28%40 226,25
  • Nasdaq −0,19%17 350,4
  • FTSE 1000,02%8 417,34
  • Nikkei 2250,38%35 839,99
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%94,35
  • 11.01.07, 08:34
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kilomeeter ja kuus miljonit krooni

Nagu Pärnu maavanem Toomas Kivimägi oma aastalõpu intervjuus Pärnu Postimehele kinnitas, saab mahukaim töö tänavu tehtud Pärnu-Rakvere-Sõmeru maanteel enne Vändrat, kus kuuekilomeetrise lõigu remondile kulub 36 miljonit krooni.
Seega on ühe kilomeetri hind kuus miljonit krooni, kirjutas Pärnu Postimees.
Kui mullune aasta oli teederemondi osas õnnelik Tali, Audru valla Ahaste ja Kihnu saare asukaile, siis tänavu paranevad liiklusolud kõvasti Varbla ja Vändra kandis.
Kopsakama summa neelab veel Audru-Tõstamaa-Nurmsi maanteel Varbla-Paatsalu vahe, ligi üheksa kilomeetrit pikk lõik, kus töödega tehti algust mullu ja mis tänavu mustkatte alla läheb.
Sellega saab Tõstamaa-Varbla tee kuni lõpuni asfalditud ja sealsel rahval pole enam vaja tiirutada Tallinna sõidul läbi Pärnu.
Seda, miks Varbla elanik või suvekodu väisanud pealinlane Tallinna sõites otsetee asemel Pärnu suuna valis, põhjendas Varbla ettevõtja Heino Sabiin kolme sõnaga: “Mudaauk, mitte tee.”

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele