• OMX Baltic−0,33%301,29
  • OMX Riga0,02%893,52
  • OMX Tallinn0,56%2 081,11
  • OMX Vilnius−0,12%1 199,62
  • S&P 500−0,11%6 198,01
  • DOW 300,91%44 494,94
  • Nasdaq −0,82%20 202,89
  • FTSE 1000,28%8 785,33
  • Nikkei 225−0,55%39 765,46
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,57
  • OMX Baltic−0,33%301,29
  • OMX Riga0,02%893,52
  • OMX Tallinn0,56%2 081,11
  • OMX Vilnius−0,12%1 199,62
  • S&P 500−0,11%6 198,01
  • DOW 300,91%44 494,94
  • Nasdaq −0,82%20 202,89
  • FTSE 1000,28%8 785,33
  • Nikkei 225−0,55%39 765,46
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,57
  • 15.01.07, 10:17
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

2007. aastal plaanib Renault müügitulemuste hüppelist kasvu

Eesti edasimüüjate sõnul müüdi Eestis 2006. aastal kokku 1982 Renault märki kandvat uut sõidukit, mis on värdväärne 2005. aastaga, mil klientideni toimetati 1978 autot.
Ülemaailmselt peaksid Renault Grupi müügitulemused 2007. aastal veidi kasvama, see kasv leiab aset teisel poolaastal, mil toimub programmi Renault Commitment 2009 toodete turuletoomine, teatas ettevõte.
Kõige populaarsemad Renault mudelid Eestis olid 2006 aastal Clio 349, Trafic 296 ja Scenic 272 autoga. Dacia seni ainukest mudelit, Logan, müüdi 2006. aastal 306 autot, mis on 20% enam kui eelneval aastal.
2006.-ndal, Renault Grupi üleminekuaastal kasvasid rahvusvahelised müügitulemused, vähenesid aga näitajad Euroopas. 8,8-protsendiline müügitulemuste kasv leidis aset väljaspool Euroopat tänu grupi Renault, Dacia ja Samsungi kaubamärkidele ning moodustas enam kui 30% Grupi 2006. aasta müügitulemustest. Edukas oli nii Logani kui Clio III müük.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Ülemaailmselt vähenes müük 2006 aastal, Renault Grupi üleminekuaastal 4% võrra 2 433 604 müüdud sõidukini.
Euroopas (sealhulgas Prantsusmaal) müüs Renault kaubamärk, millel on 9,1 protsendiline turuosa (autod ja väiketarbesõidukid), 1 644 068 sõidukit, mis tähendab piirkonnas 9,8-protsendilist langust. Renault säilitas üheksandat aastat järjest juhtiva kaubamärgi koha Euroopa väiketarbesõidukite turul, müües 319 334 sõidukit ning omades 14,1-protsendilist turuosa.
2007. aasta teises pooles võimaldavad uue Twingo ja uue Laguna lansseerimised müügitulemusi uuesti hüppeliselt kasvatada. Lansseerimiste täielikku mõju ootab ettevõte järgneval aastal.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 14 p 24 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele