Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Dacia Logan sobib ennekõike tööautoks

    Dacia tutvustas peatselt müügile tulevat Logan MCVd ajakirjanikele teisipäeval Itaalias. Tootjad loodavad masina funktsionaalsust ja mitmekülgsust silmas pidades sellele suurt müügiedu.
    Mitmekülgsus tähendab siin eelkõige seda, et Logan MCV on ühtaegu nii seitset täiskasvanut mahutav sõiduauto kui ka suure pagasiruumiga tarbesõiduk, millel on odav hind ja madalad ülalpidamiskulud.
    Ma ei tea, milline saab olema Logan MCV värvivalik, kuid ajakirjanikele proovimiseks antud autod olid kõik hallides ja sinakates toonides ning täpselt samasugune oli ka sellest autost jäänud mulje - hall. Erilist sõidumugavust ei olnud.
    Juht, kõrvalsõitja ja ilmselt kõik teisedki kaasreisijad istuvad kõrgetel istmetel nagu bussis. Juhi jaoks on see ebamugav, sest täisnurga all põlvest ja ebameeldivalt järsu nurga all pöiast kõverdatud jalg jäi pinge alla ning pärast 50kilomeetrist sõitu oli lihas krampis.
    Ma ei kujuta ette, et peaksin päev otsa selle autoga töösõite tegema. Võib-olla harjuksin ära, aga võib-olla areneks sellest hoopis kutsehaigus.
    Rool reguleerimisvõimalust ei pakkunud ja ka juhi iste ei lasknud end nii palju reguleerida, et väiksemat sorti inimene end seal hästi oleks tundnud. Suurtel meestel olid jälle teised probleemid - kellele tundus iste liiga pehme, kelle jaoks oli padi liiga väike.
    Kaubaveoks sobib Logan MCV aga hästi. Kuna ta on kõrgem ja pikem kui Logani sedaan, on tal kaks istekohta rohkem. Kui autos on seitse istet, jääb pagasile 200 liitri jagu ruumi. Kui võtta ära kaks tagumist istet, suureneb pagasiruum 700 liitrile.
    Kui aga eemaldada viis istet ehk teha juhi selja taha jääv ruum tühjaks, mahub autosse koguni 2350 liitri jagu pagasit. Istmeid oli tõepoolest lihtne ja mugav kokku lapata ning välja tõsta. Lisaks on kasutatud ära sõitjate peade kohale jääv ruum ning tehtud katuse alla veel üks riiul.
    Bensiini- ja diiselmootorivalikust tõstsid tootjad esile just viimast, kuna see on eriti ökonoomne - diislit kulub 100 kilomeetrile keskmiselt 5,3 liitrit.
    Ajakirjaniku sõidukulud tasus Dacia.
    Pagasiruumi maht: kuni 2350 l
  • Hetkel kuum
Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Facebooki emafirma ületas ootusi ja valmistas pettumust üheaegselt
Facebooki emafirma Meta teatas kolmapäeval oma esimese kvartali tulemused, mis ületasid analüütikute ootusi. Samas avalikustas ettevõte teise kvartali prognoosi, mis valmistas investoritele pettumust ning viis aktsia pärast börsi sulgemist üle 10% langema, vahendas Yahoo Finance.
Facebooki emafirma Meta teatas kolmapäeval oma esimese kvartali tulemused, mis ületasid analüütikute ootusi. Samas avalikustas ettevõte teise kvartali prognoosi, mis valmistas investoritele pettumust ning viis aktsia pärast börsi sulgemist üle 10% langema, vahendas Yahoo Finance.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Eesti üks paremaid juhte: uhke tunnistada, et olen palju vigu teinud “Juhi juttude” värskes saates Annika Arras
"Olen elus nii palju vigu teinud, seda on uhke tunnistada," ütleb saates selle aasta parima juhi konkursi üks finaliste, Miltton New Nordicsi juht Annika Arras. "Mingites asjades läbipõrumine on hädavajalik."
"Olen elus nii palju vigu teinud, seda on uhke tunnistada," ütleb saates selle aasta parima juhi konkursi üks finaliste, Miltton New Nordicsi juht Annika Arras. "Mingites asjades läbipõrumine on hädavajalik."
Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Tesla plaan keskenduda odavamatele sõidukitele kergitas aktsia hinda
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Robotit arendav Eesti idufirma kaasas 1,5 miljonit eurot
Eesti idufirma 10Lines kindlustas 1,5 miljoni euro suuruse investeeringu, et laiendada tegevust Ameerika Ühendriikides.
Eesti idufirma 10Lines kindlustas 1,5 miljoni euro suuruse investeeringu, et laiendada tegevust Ameerika Ühendriikides.
Savisaare sõnul oli tema Tallinna tööots rohkem hobi
Tallinna linnainkubaatorilt 1500 eurot kuus tasku pistnud Erki Savisaare jaoks oli tegemist niisama lihtsa tuluga, mille jaoks vaeva ei pidanud nägema ja mis tema vallajuhi tööd ei seganud.
Tallinna linnainkubaatorilt 1500 eurot kuus tasku pistnud Erki Savisaare jaoks oli tegemist niisama lihtsa tuluga, mille jaoks vaeva ei pidanud nägema ja mis tema vallajuhi tööd ei seganud.