Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Nii palju keerutamist ja hämamist pole ma ammu kohanud, kui eelmisel nädalal personaliteenuse hindu pärides.
Personaliteenuse firmade peamine müügiargument - teenus on odavam kui personalitöötaja palkamine - vajab ju ometi tõestamist. Ent selles veenduda pole sugugi lihtne, sest hinnainfot lihtsalt ei anta. Üks ütles kohe otse, et kas ma tõesti arvan, et keegi sellele küsimusele ka vastab? Vastas küll. Aga esimese reaktsioonina üritati seletada, et tegu on rätsepatööga, mille hinda just nagu polekski võimalik öelda. Kes vehkis oma hirmkeeruliste valemitega, kes leidis pääsetee väitest, et ega me seda teenust ikka nii väga ei pakugi...
Õige kah, mida vähem klient hindadest teab, seda parem teenuse pakkujale. Sogases vees on palju mõnusam kala püüda!
Suurel osal tuleohutusülevaatuse kohuslastest on jätkuvalt ülevaatus tegemata. Päästeamet on viimasel ajal saatnud ettevõtetele hoiatusteateid. Foruse praktika näitab, et tihti pole ettevõtete juhid ja hoone haldjad kursis, millised tuleohutusnõuded peavad olema täidetud ning mis regulaarsusega tuleb seadmeid kontrollida. Valdavalt on murekohad objektidel sarnased.