• OMX Baltic0,15%298,17
  • OMX Riga0,34%865,25
  • OMX Tallinn−0,17%1 952,3
  • OMX Vilnius1,18%1 156,81
  • S&P 5002,51%5 287,76
  • DOW 302,66%39 186,98
  • Nasdaq 2,71%16 300,42
  • FTSE 1001,42%8 446,82
  • Nikkei 2251,89%34 868,63
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%94,24
  • OMX Baltic0,15%298,17
  • OMX Riga0,34%865,25
  • OMX Tallinn−0,17%1 952,3
  • OMX Vilnius1,18%1 156,81
  • S&P 5002,51%5 287,76
  • DOW 302,66%39 186,98
  • Nasdaq 2,71%16 300,42
  • FTSE 1001,42%8 446,82
  • Nikkei 2251,89%34 868,63
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%94,24
  • 26.02.07, 08:35
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Parima teenindusega reisibüroo on Tensi Reisid

2007. a esimese konkurentsiuuringu käigus külastasid uuringufirma Dive testkliendid turismibüroosid sooviga leida endale sobivaim puhkusereis soojale maale veel märtsikuuks. Uuringust selgus, et parimat teenindust pakkus reisibüroo Tensi Reisid.
Paremusjärjestuselt teisele kohale jäi Baltic Tours ning kolmandale kohale GoTravel, teatas Diva. Uuringusse olid kaasatud lisaks ülalmainitutele Estravel, Kaleva Travel, Reisiekspert ning Wris Reisibüroo. Edasimüüjate kaudu tegutsevad reisikorraldajad jäeti seekord uuringust välja.
Reisibüroode klienditeenindus oli 2006. aastal hinnatud teenindusettevõtete keskmisest veidi nõrgem, jäädes koondtulemusega napilt alla 80%.
Läbitud situatsioon oli kõigil testkülastustel sarnane - testkliendid käitusid tavaklientidena ning pöördusid reisibüroosse sooviga minna koos kaaslasega märtsikuus soojale maale puhkama. Reisi sihtkoht oli välja valimata ning just selles osas oodati suuresti reisikonsultandilt nõuandeid ja soovitusi valiku tegemisel.
Uuringu võitnud Tensi Reisid paistis silma selle poolest, et kõigil külastustel olid büroo teenindajad abivalmid ja sõbralikud ning võtsid piisavalt aega kliendiga tegelemiseks. Teenindajad andsid omapoolseid soovitusi ning ühel külastusel ka messikutse.
Kõige negatiivsema näitena võiks tuua seiga, kus reisikonsultant sai kliendi peale kurjaks, kuuldes, et viimane tuleb büroosse teadmata, kuhu ta puhkama soovib sõita ning saades teada, et reisieelarve on ühe inimese kohta keskmiselt 10 000 krooni, nähvas üleolevalt, et selle raha eest küll kaugele ei jõua, vaevalt märtsikuuks üldse enam midagi leiab ning soovitas kliendil tutvuda erinevate reisibüroode kodulehekülgedega. Klient lahkus reisibüroost teadmisega, et ta on reisimiseks liiga vaene, reisi valikuga lootusetult hiljaks jäänud ning et sellesse ettevõttesse ta enam kunagi tagasi minna ei soovi.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele