Ordi müüs kleindile kasutatud arvuti uue
pähe. Kompensatsiooniks pakkus 1000 krooni või uut seadistamist, mis aga
tähendaks kliendile ebamugavusi.
02.03.2007 läks heauskne klient Mario Puhk Ordi Jõe tänava salongi, kust ostis Ordi sülearvuti Enduro 7280BF TV+, hinnaga 23950 krooni. Kodus arvutit seadistama asudes selgus aga, et tegemist on juba kasutatud arvutiga, sest arvuti peakasutaja oli juba seadistatud ja selle muutmiseks oleks ta pidanud sisestama salasõna ja kasutajatunnuse.
"Mõtlesin, et ju see siis peabki nii olema ja et leian need default salasõnad ja kasutajatunnused kuskilt juhendist. Kui ma olin lõpetanud muud seadistused, kopeerinud vana arvuti sisu uude ja installeerinud tarkvarad, mis mul igapäevatööks vajalikud, võtsin ette selle master useri muutmise. Nõutud salasõna ja kasutajatunnuse leidsingi lõpuks käsitsi kirjutatuna Ordi arvuti kasutusjuhendi tagakaanelt. Mõtlesin veel, et vaat kus vahva tootearendus! Sisestasin siis need, kuid tulemuseks oli, et need ei olnud õiged," kommenteeris Puhk.
Poodi seepeale seletust nõudma minnes teatas müüja Puhkile, et tegemist on tõesti juba varem müügis olnud ja korra juba tagastatud arvutiga. Müüja teatas, et master useri saab lahti murda küll, aga see on kallis ja niisama teenindus seda tegema ei hakka ning selle eest tuleb maksta lisaraha.
Puhk polnud sellega aga nõus ning ta suunati edasi Ordi haldusjuhi Tiit Tiigimäeni, kes pakkus lahendusena välja arvuti tasuta ülevaatamise ning asjakohase seadistamise, samuti kompensatsiooni 1000 krooni. Juhul kui see variant ei rahulda, siis pakuti võimalust ka arvuti tagasi osta.
"Arvuti ei maksnud mitte vähe. Tahaksin avalikkust hoiatada, et sellised asjad võivad juhtuda. Tahtsin saada uut ja töökorras arvutit, kuid nüüd pean valima, kas võtta 1000 krooni ja kirjutama kahe päeva töö korstnasse või jätta see kõik? Tean, et nad on nõus selle tagasi ostma, kuid ma tahtsin just seda arvutit," on Puhk rahulolematu ning ei mõista kuidas juba korra kasutatud arvuti uuesti müüki pandi.
Ordi haldusjuhi Tiit Tiigimäe sõnul on klient kuningas ning nad on nõus kokkuleppeks kompensatsiooni osas. "Arvuti oli eelmise kliendi käes olnud vaid ühe ööpäeva. Talle ei sobinud arvuti resolutsioon ja ta tõi arvuti tagasi. Müüja oleks pidanud klienti sellest eelnevalt teavitama, kuid ta ei teinud seda. Sisuliselt oli tegemist ikkagi uue arvutiga, mis vaid hetkeks sisse lülitati," kommenteeris Tiigimäe ning lisas, et nad on omalt poolt nõus selle ebamugavuse kliendile kompenseerima, sest tegemist oli nende veaga. "Peame selle mõru pilli nüüd alla neelama," märkis Tiigimäe.