• OMX Baltic−0,21%297,73
  • OMX Riga−0,17%862,35
  • OMX Tallinn0,1%1 955,68
  • OMX Vilnius−0,39%1 143,3
  • S&P 5000,13%5 282,7
  • DOW 30−1,33%39 142,23
  • Nasdaq −0,13%16 286,45
  • FTSE 1000,00%8 275,66
  • Nikkei 2251,03%34 730,28
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%93,45
  • OMX Baltic−0,21%297,73
  • OMX Riga−0,17%862,35
  • OMX Tallinn0,1%1 955,68
  • OMX Vilnius−0,39%1 143,3
  • S&P 5000,13%5 282,7
  • DOW 30−1,33%39 142,23
  • Nasdaq −0,13%16 286,45
  • FTSE 1000,00%8 275,66
  • Nikkei 2251,03%34 730,28
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%93,45
  • 16.03.07, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Leedu autoportaal parim

Äripäeva testitud autoportaalidest kõige kasutajasõbralikumaks osutus Leedu Autoplius.lt. Eesti saitidest parim oli ka kõige külastatavaim ehk Auto24.ee.
Proovisime erinevaid Eesti autoportaale ja kõrvale panime ka tuntuimad ja kasutatumad välismaised. Katsetasime ka portaalide kiirust läbi telefoni GPRSi.
Autoveebide peamine erinevus tuleb otsingutulemuste kuvamise stiilist.
Kõige halvem näide proovitud veebidest oli www.nettiauto.com lehekülg, kus näidati otsingutulemuste nimekirjas vaid tootmisaastat, hinda, läbisõitu ja pilti ning ka mootori suurust. Kõik see on hea info, aga võtab mõttetult palju ruumi. Parim näide on kindlasti www.autoplius.lt, kus kuvatakse otsingutulemustes juba väga palju infot, kuid see ei ole samas väga mahukas.
Auto24.ee on kindlasti ka hea, sest kuigi seal ei kuvata palju infot tulemuste nimekirjas, on võlub ta peamiselt sellega, et info on kompaktne ja saab kuvada tulemuste nimekirja ilma pildita.
Telefoniga autoveebist sõiduki otsimist tasub aga üldiselt vältida ja eriti välismaal, kuna sealsed andmesidehinnad on üldjuhul suurusjärk kõrgemad kui Eestis.
Auto24.ee-ga tegeleva OÜ Autoportaal juhatuse liige Elmo Sarapuu sõnul nad loomulikult vaatasid saidi operatiivsust kui nad seda lõid. Nüüdseks on portaali maht kasvanud, kuid samamoodi on tõusnud ka interneti kiirus. Fenomeniks, miks Auto24.ee oma konkurentidest kasutajate poolest peajagu üle on, peab Sarapuu õigeaegset turuletulekut.
A2 Autowelt OÜ nõukogu liikme Priit Maanurme sõnul hoiavad nemad autosid üleval Auto24.ee-s ja AC24.ee-s. Maanurm nimetab ka seda, et portaalide valik oleneb sellest, kes endale ka ise reklaami teevad. ASi Info-Auto turundusdirektori Tiit Lillipuu sõnul näitavad nemad oma kasutatud autosid vaid Auto24.ee-s. Katsetatud on ka teisi, kuid nüüdseks on leping vaid ühega.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele