• OMX Baltic0,55%301,32
  • OMX Riga0,52%868,04
  • OMX Tallinn0,1%1 956,63
  • OMX Vilnius0,5%1 171,53
  • S&P 5000,00%5 484,77
  • DOW 300,00%40 093,4
  • Nasdaq 2,74%17 166,04
  • FTSE 1000,25%8 428,18
  • Nikkei 2251,9%35 705,74
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%93,81
  • OMX Baltic0,55%301,32
  • OMX Riga0,52%868,04
  • OMX Tallinn0,1%1 956,63
  • OMX Vilnius0,5%1 171,53
  • S&P 5000,00%5 484,77
  • DOW 300,00%40 093,4
  • Nasdaq 2,74%17 166,04
  • FTSE 1000,25%8 428,18
  • Nikkei 2251,9%35 705,74
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%93,81
  • 28.03.07, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Autovedajate seas populaarsed Volvo ja Scania

Võrdluseks võib praegu ainuüksi üks veokimüüja heal kuul samaväärselt sadulveokeid maha müüa.
ASi Alu Veok juhi Aivo Härmaste sõnul peitub Scania edu madalametes jooksvates kuludes.
Enamiku Euroopas toodetud veokite kulukõver tõuseb pärast 600 000 kilomeetri läbimist, Volvol pärast 800 000 kilomeetrit, Scanial veel hiljem, sõnas Alu Veoki juhataja Aivo Härmaste 1997. aasta 11. märtsi Äripäevale antud usutluses.
Autor: ÄP

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele