Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Treilerimüüjatele koidavad head ajad

    Mitte ainult kolme Balti riigi siseturud ei kasvata mahtusid, vaid oma osa mängib ka sõiduautode transiit Venemaale, mis praegu toimub küll peamiselt Soome kaudu, kuid Eesti omab selles suhtes siiski väga head potentsiaali lähimas tulevikus.
    Küsimustele vastab Kässbohrer OÜ Balti turu juht Ardi Sillaorg.
    Kui palju on teie kõrval turul tegijaid?
    Kässbohreri (Austria) kõrval on tuntumad kaubamärgid Rolfo (Itaalia) ja Lohr (Prantsusmaa).
    Kui palju müüakse treilereid, kui suur on turumaht?
    Eestis müüdi eelmisel aastal 220 autoveotreilerit. Potentsiaal turu kasvuks on olemas, kui võrrelda näiteks siinset turgu Leedu omaga.
    Kes selles segmendis tegutsevad, kes nad on?
    Rolfot müüb Autotransport OÜ. Lohri esindus Eestis puudub, lähim asub Vilniuses.
    Kässbohreri toodangut müüme meie.
    Miks on selline äri käima läinud?
    Kuna autod tuleb ju kuidagi tehasest laeva ja laevast kliendini viia.
    Seni ongi autoveotreilerid selleks pea ainus lahendus, kuna alternatiiv - raudtee - ei ole piisavalt paindlik ja puuduvad ka spetsiaalsed autoveovagunid.
    Tegu on kasvava turuga.
    Miks müüakse autoveotreilereid?
    Ainus variant on tuua väikeautod sadamast kliendini.
    Suur äri on ka kasutatud autode vedamine suurriikidest, nagu Saksamaa, Itaalia jne.
    Kuidas, miks ja millal teie äri alguse sai?
    Äri sai alguse 2004, kui loodi Baltic Machine Trade OÜ, Kässbohreri ametlik esindaja kõigis endistes SRÜ riikides.
    Põhiturg ongi ida poole, kus plaanime tänavu müüa orienteerivalt 400 treilerit, mis tooks ettevõtte käibele tublisti lisa.
    Kui palju on kliente, kes vajavad autoveotreilereid?
    Eestis kasutavad treilereid ca 20 firmat, kellest suuri tegijaid on alla kümne.
    Autoveotreiler iseenesest on suur investeering, auto koos pealisehitise ning haagisega maksab uuena ligi 2,5 miljonit krooni.
    Palju on autoveotreilereid Eestis, Leedus, Poolas, Venemaal?
    Hinnanguliselt on Eestis 350 autoveotreilerit. Leedus on neid aga näiteks 3000, seda ennekõike tänu Poola ning Saksamaa autoturu lähedusele.
    Lätis on treilereid kõige vähem, ca 150. Venemaal aga on neid 4000 ringis.
    Kuidas teie kliendibaas jaguneb?
    Enamasti on meie klientideks suuremad firmad, mis omavad kogemust erinevate autoveotreileritega. Treiler valitakse töökindluse alusel, kuna tarnitavad masinad maksavad omajagu ning riske ei soovitata võtta.
    Tulenevalt sellest on 85 protsenti tellimustest korraga viiele või enamale veokile.
    Suurim ühekordne tellimus on 200 autot, mis teenivad omanikku Venemaal.
    Kas praegu ka seadus piirab autoveotreilerite pikkust või saab Eestis täislastiga sõita?
    Lubatud on sõita kuni 20,75 meetri pikkuse autovedukiga ehk siis treilerile mahub kokku 11 autot.
  • Hetkel kuum
Toomas Kiho: mõelgem ka sellele, kas Nõmmest või Lasnamäest võiks saada eraldi omavalitsus
Tallinna linnavalitsus peab paratamatult mõtlema terve riigi peale, kirjutab kultuuriajakirja Akadeemia peatoimetaja Toomas Kiho vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
Tallinna linnavalitsus peab paratamatult mõtlema terve riigi peale, kirjutab kultuuriajakirja Akadeemia peatoimetaja Toomas Kiho vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
Tehnoloogiasektori vedamisel tõusid kõik USA aktsiaindeksid märgatavalt
Wall Street lõpetas neljapäeva rohelises: kui S&P 500 kerkis +0,91% ja Dow 30 tõusis +0,85%, siis tehnoloogiaindeks Nasdaq edenes koguni +1,51%, seejuures vedasid tõusu tehnoloogiaettevõtete lubadused tehisintellektile veelgi suuremaid panuseid teha.
Wall Street lõpetas neljapäeva rohelises: kui S&P 500 kerkis +0,91% ja Dow 30 tõusis +0,85%, siis tehnoloogiaindeks Nasdaq edenes koguni +1,51%, seejuures vedasid tõusu tehnoloogiaettevõtete lubadused tehisintellektile veelgi suuremaid panuseid teha.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Luksusturismi ettevõtjad õpetavad, kuidas meelitada rikkad metsa raha kulutama
Saates “Turismitund” võeti luubi alla, kuidas rikkad inimesed majanduslanguse ajal enda hellitamisega toime tulevad.
Saates “Turismitund” võeti luubi alla, kuidas rikkad inimesed majanduslanguse ajal enda hellitamisega toime tulevad.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Põlva saunatootja asendas jahtunud turud ühe kliendiga USAs: “Tööd on rohkem kui peaks!”
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Raimo Ülavere: vaktsineeri ennast perfektsionismi vastu. Järjekindel piisavalt hea on parem kui perfektne
Ehkki perfektsionism tundub armastusväärne nõrkus või suisa edu vältimatu eeldus, on tegu toksilise nähtusega. Positiivne perfektsionism on müüt ja perfektsionismi olulisim kütus on teised inimesed.
Ehkki perfektsionism tundub armastusväärne nõrkus või suisa edu vältimatu eeldus, on tegu toksilise nähtusega. Positiivne perfektsionism on müüt ja perfektsionismi olulisim kütus on teised inimesed.
"Palun vabastada Eesti vahemikus ....–.... loodusõpetuse tunnist"*
Selle asemel, et spekulatiivses Euroopa Liidu trahvi hirmus end üles kütta, toetume faktidele ja vaidleme kokkulepped paremaks, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Selle asemel, et spekulatiivses Euroopa Liidu trahvi hirmus end üles kütta, toetume faktidele ja vaidleme kokkulepped paremaks, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Auto|Piloot. Uus Škodiaq on kohal. Kas nüüd tasub vana sissemaksuks anda?
Niigi äärmiselt ruumikas Škoda Kodiaq sai uue põlvkonnaga veelgi avaram, ent mitte ainult.
Niigi äärmiselt ruumikas Škoda Kodiaq sai uue põlvkonnaga veelgi avaram, ent mitte ainult.
Raadiohommikus: kinnisvarast ja planeeringutest
Äripäeva raadio neljapäevane hommikuprogramm võtab luubi alla kinnisvaraturu erinevad tahud ning heidab pilgu ka Tallinna linnaplaneeringule.
Äripäeva raadio neljapäevane hommikuprogramm võtab luubi alla kinnisvaraturu erinevad tahud ning heidab pilgu ka Tallinna linnaplaneeringule.
Hiiumaa plastitootja vajus miinusesse
Hiiumaa plastdetailide tootja M ja P Nurst kaotas eelmisel aastal käibes ja lõpetas aasta kahjumiga.
Hiiumaa plastdetailide tootja M ja P Nurst kaotas eelmisel aastal käibes ja lõpetas aasta kahjumiga.