Uus firma, millest 51% kuulub Acando AB-le ja 49% Webmedia Grupile, hakkab tegutsema Acando kaubamärgi all.
Webmedia investeerib Taani samadel alustel kui rootslastest partnerid.
Webmedia Grupi juhatuse esimees Priit Alamäe kinnitas, et investeering ulatub miljonitesse kroonidesse, kuid on planeeritud mitmes etapis ja seetõttu on täpset summat raske öelda.
"Me investeerime nii palju, kui on vaja. Taani turg on tunduvalt küpsem kui muud Euroopa turud," sõnas Alamäe. "Näeme Taani turul suurt potentsiaali, nõudlus kvalifitseeritud IT-spetsialistide järele on juba ületamas pakkumist ning kliendid on valmis rakenduste arenduse ja hoolduse Taanist välja viima."
Uue firma Acando Denmarki presidendi Anders Engdali sõnul on plaanis tekitada vähemalt 30 miljoni kroonine käive. "Ettevõtte esimeseks eesmärgiks on võtta 12 kuu jooksul tööle 25 kõrge kvalifikatsiooniga konsultanti," ütles ta.
Acando ja Webmedia on eri turgudel ühiselt tegutsenud juba kaks aastat. "Me tegutseme nüüd üheksas riigis, kasvutendentsi näeme neis kõigis ning igas tegevusvaldkonnas," rääkis Alamäe.
IT-firma Helmes juht Jaan Pillesaar sõnas konkurendi tegemisi kommenteerides, et ka Helmese määratletud sihtriikideks on Skandinaavia maad, lisaks Suurbritannia ja Madalmaad.
"Me ei raiska oma ressursse igale poole, meil on töötav kontor Stockholmis ja Brüsselis ning samuti Inglismaal. Otsime ka Soome turule müügiesindajaid, kuid sellega ka sealne tegevus piirdub," rääkis Helmese tegevusest Pillesaar.
Pillesaar lisas, et oluline ei ole kvantiteet, vaid kvaliteet, mida suudetakse pakkuda, sest need turud on hiiglaslikud ning nendesse võib investeerida kümneid miljoneid kroone, kuid tulemust mitte näha.