Selle aasta esimeses kvartalis tegi General Motors Europe oma kõigi aegade rekordi, müües ühtekokku 553 621 sõidukit.
See on 30 354 võrra rohkem kui 2006. aasta esimeses kvartalis. Kogu firma turuosa saavutas viimase kümne aasta rekordi olles 9,8 protsenti, mis on 0,4 protsenti rohkem kui eelmise aasta esimeses kvartalis. GM Europe'i müügi, turunduse ja järelturu asepresident Jonathan Browning ütles, et lõpuks ometi hakkab nende mitme brändi strateegia ennast ära tasuma, mida kinnitavad viimase kvartali müügitulemused. Samas pidas ta oluliseks, et lisaks müüginumbritele on kasvanud ka kasumlikkus.
Opeli ja Vauxhalli müük moodustas General Motorsi Euroopa kogumüügist esimeses kvartalis koguni 78 protsenti. Turuosa oli neil markidel stabiilne 7,6 protsenti. Selle stabiilse numbri taga on siiski sügavamad tagamaad. Nimelt on tegu tugevate numbritega nii Venemaal kui ka Suurbritannias, mis aitasid kaasa märgatavale nõrgenemisele Saksamaa turul.
Uued mudelid nagu äsja esitletud Corsa ja uuenenud Astra on nüüdseks ühed parimad müügiartiklid Euroopa turul. Corsa müügikasv oli mullusega võrreldes tervelt 57 protsenti. Meriva ja Zafira olid samuti oma segmentide turuliidrid.
Chevrolet suutis turuosa säilitada ja isegi kasvatada, saavutades kõigi aegade esimese kvartali rekordi, lüües mullust tulemust tervelt 25 076 ühikuga ja kasvatades kogu kvartali tulemuse 100 526 ühikuni.
Turuosa kasvas 0,4 protsendi võrra, 1,8 protsendini, mis on samuti selle margi kõigi aegade rekord.