• OMX Baltic0,57%301,39
  • OMX Riga0,52%868,04
  • OMX Tallinn0,34%1 961,49
  • OMX Vilnius0,56%1 172,25
  • S&P 5000,74%5 525,21
  • DOW 300,05%40 113,5
  • Nasdaq 1,26%17 382,94
  • FTSE 1000,09%8 415,25
  • Nikkei 2251,9%35 705,74
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%93,86
  • OMX Baltic0,57%301,39
  • OMX Riga0,52%868,04
  • OMX Tallinn0,34%1 961,49
  • OMX Vilnius0,56%1 172,25
  • S&P 5000,74%5 525,21
  • DOW 300,05%40 113,5
  • Nasdaq 1,26%17 382,94
  • FTSE 1000,09%8 415,25
  • Nikkei 2251,9%35 705,74
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%93,86
  • 20.04.07, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

General Motors tegi kõigi aegade rekordi

Selle aasta esimeses kvartalis tegi General Motors Europe oma kõigi aegade rekordi, müües ühtekokku 553 621 sõidukit.
See on 30 354 võrra rohkem kui 2006. aasta esimeses kvartalis. Kogu firma turuosa saavutas viimase kümne aasta rekordi olles 9,8 protsenti, mis on 0,4 protsenti rohkem kui eelmise aasta esimeses kvartalis. GM Europe'i müügi, turunduse ja järelturu asepresident Jonathan Browning ütles, et lõpuks ometi hakkab nende mitme brändi strateegia ennast ära tasuma, mida kinnitavad viimase kvartali müügitulemused. Samas pidas ta oluliseks, et lisaks müüginumbritele on kasvanud ka kasumlikkus.
Opeli ja Vauxhalli müük moodustas General Motorsi Euroopa kogumüügist esimeses kvartalis koguni 78 protsenti. Turuosa oli neil markidel stabiilne 7,6 protsenti. Selle stabiilse numbri taga on siiski sügavamad tagamaad. Nimelt on tegu tugevate numbritega nii Venemaal kui ka Suurbritannias, mis aitasid kaasa märgatavale nõrgenemisele Saksamaa turul.
Uued mudelid nagu äsja esitletud Corsa ja uuenenud Astra on nüüdseks ühed parimad müügiartiklid Euroopa turul. Corsa müügikasv oli mullusega võrreldes tervelt 57 protsenti. Meriva ja Zafira olid samuti oma segmentide turuliidrid.
Chevrolet suutis turuosa säilitada ja isegi kasvatada, saavutades kõigi aegade esimese kvartali rekordi, lüües mullust tulemust tervelt 25 076 ühikuga ja kasvatades kogu kvartali tulemuse 100 526 ühikuni.
Turuosa kasvas 0,4 protsendi võrra, 1,8 protsendini, mis on samuti selle margi kõigi aegade rekord.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele