Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Toyota Yaris TS ei ole päris see, mis peaks

    Välimus on nagu väikeautode sportversioonid ikka - spoilerdamine ja suured veljed. Esimene peaks tähendama seda, et tavaline välimus on saanud märksa sportlikumad stanged ja karbilaiendid.
    Sinna juurde kuuluvad loomulikult tavalisest suuremad õhuvõtuavad. Veljemõõt on samuti suuremaks muutunud ja täidab ilusti koopa servast servani ära.
    Proovisõidukil olnud Ferrari-punane värv andis loomulikult omajagu juurde, kuid see, mis tehtud, oli tehtud väga hea maitsemeelega ja jättis mulle väga sümpaatse mulje.
    Sisu on Yarisel endiselt toyotalikult asjalik. Mingeid olulisi muutusi võrreldes tavamudeliga pole. Endiselt pakuvad istmed head olemist ja armatuur on samuti asjalik. No olgu, ma pole just suurem asi keskele pandud näidikuteploki fänn.
    See õhutab seda, et me oleme kokkuhoidlikud olnud ja nii on odavam toota. Mulle ei istu, et ma pean pidevalt armatuuri keskpaika kiikama, et teada, kui kiiresti ma sõidan või kui palju mul bensiini on.
    Õnneks on Yarisel ka rooli taga kindalaeka moodi avanev panipaik. Selle klapp avaneb otse üles ja sestap sai seda pidevalt üle tõstetud, et natukenegi kodusem tunne oleks.
    Jalaruumi on pisiautos palju ja seda isegi taga istujatele. Loomulikult ei mahu kogu laulupeoseltskond sinna ära, kuid ka pikemad inimesed ei pea valust kiunuma, kui neid sinna suunatakse.
    Kapotialune on muutunud vastavalt sportlikule suunitlusele töömahukamaks. Sinna on pandud 1,8 liitrine Dual VVT-i bensiinimootor, mis suudab juhi käsutusse anda 132 hobujõudu. Ei tundu just palju? Õige! Ei ole jah eriti palju ja praeguses võiduajamises hobujõududele peab Toyota konkurentidele kõvasti alla vanduma.
    Minek pole ka päris see, mis ta olema peaks või olla võiks. Üheksa koma sekundit nullist sajani pole just see aeg, mida ootaks autolt, mille mudelitähise liideses üks täht peaks tähendama sõna "sport".
  • Hetkel kuum
Raivo Hein: sotsid valetavad alati, aga jõudu neile Tallinnas! Vene- ja Savisaare-aegsetel lahendustel olgu lõpp
Kuulates linnaelanike, ettevõtjate ja asjatundjate häält, on nüüd võimalik kujundada Tallinnast kaasaegsem ja elamisväärsem linn võrreldes senise bütsantslikkusega, kirjutab ettevõtja ja investor Raivo Hein vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
Kuulates linnaelanike, ettevõtjate ja asjatundjate häält, on nüüd võimalik kujundada Tallinnast kaasaegsem ja elamisväärsem linn võrreldes senise bütsantslikkusega, kirjutab ettevõtja ja investor Raivo Hein vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
Balti aktsiad jätkasid tõusulainel
Neljapäeval sai sel nädalal alanud Balti aktsiate tõus jätku, kui Balti koondindeks Baltic Benchmark kerkis 0,36%.
Neljapäeval sai sel nädalal alanud Balti aktsiate tõus jätku, kui Balti koondindeks Baltic Benchmark kerkis 0,36%.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Põlva saunatootja asendas jahtunud turud ühe kliendiga USAs: “Tööd on rohkem kui peaks!”
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Teabevara on nagu ülikool
„Teabevara tunnis“ saad piiluda teabevara köögipoolele.
„Teabevara tunnis“ saad piiluda teabevara köögipoolele.
Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Tesla plaan keskenduda odavamatele sõidukitele kergitas aktsia hinda
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Swedbank kaotas kasumit vähem kui SEB
Eesti kahe suurema panga tulemusi vaadates on näha, et Swedbanki kasum kahanes esimeses kvartalis vähem kui SEB-l.
Eesti kahe suurema panga tulemusi vaadates on näha, et Swedbanki kasum kahanes esimeses kvartalis vähem kui SEB-l.
Bolti lobi ei läinud Euroopas läbi, uus direktiiv sai rohelise tule
Euroopa Parlament andis lõpliku heakskiidu uutele reeglitele, mis parandavad platvormide heaks töötavate inimeste töötingimusi.
Euroopa Parlament andis lõpliku heakskiidu uutele reeglitele, mis parandavad platvormide heaks töötavate inimeste töötingimusi.