"Käibe- ja kasuminumbrid on võrreldes eelmise aasta esimese kvartaliga tõusnud 30% ringis," kommenteeris SL Õhtulehe turundusdirektor Kristjan Mauer. "Selle kasvu põhjuseks on tõusvas joones liikuv reklaamimüük, sh online'is." Täpseid numbreid ta avaldama ei soostunud.
Postimehe peadirektor Erik Roose ütles kvartalitulemuste kohta, et jaanuar oli tavapärane, ent valimiste pärast läks veebruaris lahti reklaamibuum. Postimehe käive oli esimeses kvartalis 63 mln krooni, aasta tagasi 50 mln krooni. Kasum oli lehel tänavu 6,5 mln krooni eelmise aasta 1 mln kroonise kahjumi vastu.
Äripäeva Kirjastuse kolme esimese kuu käive ulatus 53,8 mln kroonini (aasta varem 42,1 mln kr). Kirjastuse tulumaksueelne kasum oli 12,4 mln, mullu 6,1 mln krooni.
"Äripäeva suhtes on praegu turul täielik kõrgkonjuktuur, tõuseb nii tellimuste arv kui ka käive," lausus Äripäeva peatoimetaja Igor Rõtov. "Viimati mäletan sellist tõusu aastaist 1996-1997. Loomulikult ei saa selline kasv kesta igavesti."
Eesti Päevalehe ASi kvartalikäive oli 34,7 miljonit, eelmisel aastal 35,5 miljonit krooni, kahjum oli 3,1 miljonit, eelmisel aastal näidati 2,4 mln kroonist kasumit.
"Meeletult kasvasid logistikakulud, palgad," kommenteeris Eesti Päevalehe peadirektor Aavo Kokk. "Päevalehe esimese kvartali tulemus oli minu jaoks üllatavalt hea, ületasime eelarvest ca 2 mln krooniga. Suur vahe eelmise aastaga tuleb peamiselt romaaniklassika sarjast."
Autor: ÄP