Kuukiri Juhtimine soovitab

ÄP 28. mai 2007, 00:00

  • Kadi Heinsalu
  • Äripäeva Kirjastus
  • 224 lk
  • Hind: 415 kr
Äripäeva ajakirjanik Kadi Heinsalu on töötaja lahkumisest kirjutades üldistanud üle poolesaja Eesti ettevõtte kogemused. Lisaks on raamatus psühholoogide kommentaarid paljudele tööl tekkivatele olukordadele. Eeskuju annavad näited arenguvestlustest, tagasisideankeetidest, lahkumiskirjadest. Ära on toodud ka töölepingut lõpetavate seaduste põhimõtted.

  • Merike Lees
  • Äripäeva Kirjastus
  • 160 lk
  • Hind: 399 kr
Raamatu autor Merike Lees uurib oma uues raamatus, kuidas projektijuhtimise teooriat praktikas kasutatakse, kuivõrd kehtivad teooriad oma eesmärki täidavad ja mis aitaks projektijuhtimist efektiivsemaks muuta.

  • Richard Templar
  • Tänapäev
  • 239 lk
  • Hind: 175 kr
Edukaks saamiseks ei piisa üksnes andekusest ega keskendumisest sellele, mida teha. On vaja tunda töö mängureegleid, mis õpetavad nägema, kuidas midagi teha, kuidas teised su tegusid mõistavad ja mida veel võiks teha.

  • Henry Ford
  • Hermes
  • 231 lk
  • Hind: 255 kr
Tegemist on Henry Fordi 1926. aastal ilmunud menuraamatu uue väljaandega. See võtab kokku maailma tuntuima autotöösturi ideed ja ettekujutused, mis muutsid tööstusharu standardeid ja ärifilosoofiat.

  • Robert T. Kiyosaki, Sharon L. Lechter
  • Sinisukk
  • 239 kr
  • Hind: 105 kr
Menukite "Rikas isa, vaene isa" ja "Rahavoo kvadrant" järg. Rikka isa õpetusi järginud inimesed jutustavad selles oma edulugusid, kuidas nad jõudsid rahalise edukuseni.

  • Äripäeva Kirjastus
  • 204 lk
  • Hind: 339 kr
Kogumikus on vaatluse all nii firma kultuur kui ka juhi karjäär, nii motiveeriva töökeskkonna kui ka võiduka meeskonna loomine, samuti töötajate värbamine ja vallandamine ning uuenduste ja loovuse kasutamine.

  • Eike Tõnismäe, Helle Gern
  • Äripäeva Kirjastus
  • 160 lk
  • Hind: 345 kr
Raamat käsitleb mentorluse kohta ettevõttes, selle tõlgendusi ja rakendusi. Autorid tutvustavad ettevõtetes tehtud uuringuid ja annavad praktilisi juhiseid, kuidas juurutada mentorlust oma organisatsioonis.

  • Seth Godin
  • Äripäeva Kirjastus ja Väike Vanker
  • 176 lk
  • Hind: 358 kr
Turundusguru Seth Godin väidab oma raamatus, et müügieduks pole vaja teha suuri turunduskulusid, vaid toode peab olema nagu lilla lehm karjamaal, kes eristub must-valgest karjast juba kaugelt. Autor arutleb, kuidas sellist toodet luua, miks kopeerijaid ei saada edu ning kellele tuleks uut toodet esmalt tutvustada.

Raadio ettevõtlikule inimesele

Äripäeva raadio 92.4

Hetkel eetris

Kava

    Vaata kogu kava
    Äripäev https://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
    25. November 2011, 10:32
    Otsi:

    Ava täpsem otsing