Messil osaleb 35 ettevõtet, mis on väike arv, võrreldes märtsis toimunud üritusega Võti Tulevikku, kus osales 63 firmat, ja detsembris korraldatud Teeviidaga, kus oli 160 ettevõtet ja mida külastas 18 500 inimest. Messi korraldava Eesti Expo projektijuhi Svetlana Kuzmina sõnul on üks põhjus kindlasti, et mess toimub esimest korda ja ettevõtted ei tea, kuidas see õnnestub. Teiseks põhjuseks peab ta halba ajastust, kuna üritus toimub vastu suve. Külastajate arvuga Kuzmina eriti spekuleerida ei julge, aga peab reaalseks 5000-6000 inimest. "Usun, et messist saab traditsioon ja järgmisel aastal toimub see märtsis!" oli ta optimistlik.
Üks messi koostööpartneritest on Eesti Post, kes on aastaid edukalt osalenud ka Võti Tulevikku üritusel. Viimaselt messilt sai firma 30-40 head kontakti, kellele hiljem infopäeva korraldas. "Samas on Võti Tulevikku tudengitele suunatud, aga praegu on ju lihttöötajatest terav puudus," selgitas Eesti Posti personalispetsialist Indrek Raig, miks Tööturu messil osaleda otsustati. Messil on väljas ka kirjakandjad ja teised postitöötajad, kellega tööotsija saab otse suhelda. Nii jääb personalitöötaja vahendusfunktsioon ära, põhjendas ta. "Mess toimub esimest aastat, eks näis, kas õnnestub," ei olnud Raig messi tulemuslikkuses veel veendunud.
Messi kaaskorraldaja sisuliselt poolelt on CV Keskus. "Laia profiiliga mess on seni puudu olnud, sest Teeviida ja Võti Tulevikku sihtrühm on noored. Aga juba üle kümne aasta tööturul olnud inimene ei lähe sellisele üritusele," meeldis idee CV Keskuse ärijuhile Kadri Johansonile. CV Keskuse spetsialistid annavad messi raames toimuvatel seminaridel nõu, kuidas edukalt kandideerida. Johanson soovitas messile tulla mitte ainult inimestel, kes praegu töökohta vahetada plaanivad, vaid ka ettevõtetega tutvuma ja oma karjääri teadlikult kujundama.
Lisaks tavapärastele messidele on CV-Online kuus aastat korraldanud virtuaalmessi. Tänavu firma aga loobus messist, kuna see vajas formaadimuutust, põhjendas CV-Online'i turundusjuht Helen Hinno.