Kadri Ärm, EMT turundusjuht
Teeme reklaami, sest see toimib ning aitab meil ärieesmärke täita. EMT reklaamib end aktiivselt esiteks seetõttu, et meil on üle 700 000 kliendi, kelle poole on tihti mõistlik massimeedia vahendusel pöörduda. Teiseks sellepärast, et meil lihtsalt on oma olemasolevatele ja ka potentsiaalsetele klientidele palju öelda.
Massikommunikatsioon aitab teha nii operatiivset, taktikalist kui ka strateegilist brändiväärtusi arendavat või kliendisuhet hoidvat turundust. Meil on kampaaniaid, mis tutvustavad uusi teenuseid, häid telefonipakkumisi, sooduspakkumisi oma klientidele jpm.
Triine Kruus, Elisa turundusjuht
Elisa pakub nii mobiil- kui ka fiksside teenuseid. See on Eestis unikaalne ja seab Elisa teistest mobiilioperaatoritest erinevasse olukorda. Seda ka turundust, sh reklaamimahtusid planeerides.
Maikuus võis reklaamijälgijatel tekkida küll mulje, et Elisa on aktiivseim reklaamija meedias, mil lansseerisime mitmed uudsed teenused. Lisaks veel igakuine liitumispakkumine koostöös Sony Ericssoniga. Usun, et ilma reklaamita ei juhtuks lühiperspektiivis midagi. Pikas perspektiivis on oht, et turupositsioonid muutuvad.
Kristjan Seema, Tele2 turundusjuht
Tele2 huvi on, et võimalikult suur osa tarbijatest oleks kursis Tele2 eelistega ja kasutaks Tele2 teenuseid. Seetõttu reklaamime aktiivselt oma tugevaid külgi.
Esiteks on meil vaja edastada tarbijatele olulised sõnumid mobiilsidevõrgu arendamise kohta.
Teiseks tegutseb Tele2 turul hinnaliidrina ning seetõttu tutvustame pidevalt tarbijatele soodsaid teenuste ja telefonide hindu.
Kolmandaks reklaamime aktiivselt ka Tele2 uusi tooteid ja teenuseid.
Ma arvan, et kui me loobuks reklaamist, siis tarbijate teadlikkus Tele2 kvaliteetsest mobiilivõrgust ja parematest hindadest väheneks ning siis ei suudaks me enam oma turuosa kasvatada.
Autor: ÄP