• OMX Baltic0,06%297,22
  • OMX Riga−1,36%903,6
  • OMX Tallinn0,03%2 036,34
  • OMX Vilnius0,27%1 217,91
  • S&P 500−0,29%6 449,8
  • DOW 300,08%44 946,12
  • Nasdaq −0,4%21 622,98
  • FTSE 100−0,42%9 138,9
  • Nikkei 2251,71%43 378,31
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,3
  • OMX Baltic0,06%297,22
  • OMX Riga−1,36%903,6
  • OMX Tallinn0,03%2 036,34
  • OMX Vilnius0,27%1 217,91
  • S&P 500−0,29%6 449,8
  • DOW 300,08%44 946,12
  • Nasdaq −0,4%21 622,98
  • FTSE 100−0,42%9 138,9
  • Nikkei 2251,71%43 378,31
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,3
  • 21.06.07, 16:50
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tallinnas muutub parkimiskord

Linnavolikogus muudetud parkimistasu kehtestamise määruse kohaselt võib mootorrattaid alates 1. juulist linnas tasuta parkida, hübriidautode parkimise eest tuleb aga edaspidi hakata maksma, teatas linnavalitsus.
Volikogu täpsustas parkimistasu soodustuste andmise tingimusi ja vabastas maksmisest kaherattalised mootorsõidukid. Muudatus jõustub 1. juulist. „Pargi ja reisi” süsteemi kasutajad saavad selleks ettenähtud parklates tasuta parkida alates 1. septembrist 2007.
Samuti muutis volikogu hübriidmootoriga sõidukite parkimise korda. Oma määrusega 16. juunist 2005 oli linnavolikogu vabastanud hübriidautod parkimistasust, et soodustada keskkonda vähem saastavate sõidukite kasutamist. Nagu ütles abilinnapea Jaanus Mutli, on hübriidsõidukite arv hakanud nüüd piirama teiste sõidukite võimalusi parkimiskohtade kasutamiseks. „Hübriidmootoriga sõidukitele on väljastatud 158 parkimiskaarti, neist linnamaasturitele 96,” tõdes Mutli. „Oma klassis on hübriidmootoriga linnamaasturid küll keskkonnasõbralikumad, kuid võrreldes kesk- ja väikeklassiautodega puudub nende puhul keskkonnasääst täielikult.”
Mutli sõnul on rakendatud soodustus küll aidanud vähendada keskkonna saastamist, kuid tekitanud linnamaasturite mõõtmete tõttu probleeme parkimiskorralduses. Seetõttu otsustas volikogu lõpetada tasuta parkimise soodustus hübriidmootoriga linnamaasturitele tuleva aasta algusest. Väiksed hübriidautod süsinikoksiidi (CO2) emissiooniga heitgaasides alla 125 grammi kilomeetri kohta on parkimistasust vabad kuni 1. jaanuarini 2010.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    0 k 30 p 14 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele