Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Kristjan Lepik: kolmandik Ekspress Grupi kasumist peaks nüüd tulema internetist
See, kui hästi Ekspress suudab Delfi oma
gruppi integreerida, saab üsna oluliseks majandustulemustele ning ilmselt ka
aktsiahinnale, sest 30% Ekspress Grupi kasumist peaks nüüd tulema internetist,
ütles portaali tarkinvestor.ee omanik Kristjan Lepik.
"Delfi ostu täpse odavuse või kalliduse hindamiseks peaks Delfit põhjalikumalt analüüsima, kuid esimesel pilgul tundub Ekspress Grupi jaoks mõistlik tehing. P/E suhtarvu järgi maksti Delfi eest küll kõrgemat hinda kui Ekspressi enda IPO hind, kuid Delfi näitab ka oluliselt kiiremat kasvu kui ülejäänud Ekspress Grupp. Kui Maalehe ostuga võrrelda, siis Maaleht saadi suhteliselt odavama hinnaga kätte, kuid Delfi puhul on Ekspress Grupi jaoks maagiline sõna sünergia. Delfi portaale on teoorias võimalik väga hästi siduda Ekspress Grupi veebilahendustega ja moodustada sellest Baltikumi tugevaim löögirusikas, kuid praktikas pole see sugugi lihtne ülesanne," oli Lepiku kommentaar.