Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Renault uuendas ehitusmasinaid

    Renault Trucks on viimastel aastatel tegelenud kogu mudelivaliku uuendamisega. Tänaseks on kõik tarbesõidukid edukalt uuenduskuuri läbinud, viimasena esitleti ehitusveokeid Renault Kerax'it ja Premium Landerit.
    Värskete ehitusveokitega lubati sõitma Prantsusmaal La Valbonne'i testiradadele. Just samal territooriumil läbivad kõik Renault' veokid põhjalikud katsed. Olgu öeldud, et testirajale jäävad takistused (augud, roopad, tõusud, muda ja muud raskendavad tegurid) lubavad väita, et just sellistes rasketes tingimustes kannatavad Renault Kerax ja Premium Lander oma tööd maksimaalselt teha. Mõeldes, millises olukorras on Eesti teed ning millises keskkonnas ehitusel tuleb neil masinatel liikuda, on valmistajad põhjalikult mõelnud meie vajadustele.
    Testirajal käituti masinatega robustselt ja ettevaatamatult. Kiirust valimata kihutati läbi aukude ja ebakvaliteetse sõidupinna.
    Uuendusena on Renault Trucks lisanud mõlemale veokile off-road-süsteemi, mille saab maanteelt raskematesse tingimustesse maha sõites sisse lülitada. Siiski otsustab selle vajaduse üle juba autojuht ise, olenevalt sõidukogemusest. Näiteks mitmest sõiduinstruktorist üks ei puutunud off-road-nuppu üldse.
    Ka mägipidurit, mida tänapäeval kasutavad enamasti kõik veokid, rõhutati ehitusveokite juures erilise tähtsusega. Tõsi küll, ühel 25protsendilisel tõusul mäkke ei õnnestunud seda süsteemi kasutada, mistõttu tuli veoki mäest alla veeremiseks kogu masinavärk uuesti käivitada.
    Nii Premium Lander kui ka Kerax on varustatud kombineeritud käigukastiga Optidriver+, mis võimaldab manuaalselt käiguvahetuselt automaatsele üle minna. Arvestades, kui vähesed veel tänapäeval C-kategooria lube teevad, on see uutele õppuritele meelepärane lahendus.
    Kabiinide valik on samuti avar, sinna kuuluvad kahe ning ka kolmeastmelised kabiinid, mõnes on ka korralik puhkekoht juhi seljataga.
    Keraxi põhja veoskeemidele 4x2, 4x4, 6x4 ja 6x6 lisandus uuendustega ka 8x4, Premium Landeril on maksimaalne 6x4.
    Hinna poolest ei ole uutel ehitusveokitel Premium Landeril ja Keraxil valmistajate sõnul suurt erinevust, küll aga ei paljastatud nende lõplikku maksumust.
    Varemalt soomlaste Sisuga tihedat koostööd teinud Renault Trucks jätkab veokite klassis edaspidi iseseisvat arengut.
    Ajakirjaniku reisikulud kattis Renault Trucks.
  • Hetkel kuum
Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Investeerimine ja surm: pärandamise maksunüanssidest välismaa kinnisvara konksudeni Kahjumliku investeeringu pealt tuleb maksta tulumaksu
“Isegi hea tervisega investorile ei tee paha, kui nende asjade peale mõelda,” arvab kõhedaks tegevate surma ja pärandamise teemade kohta maksuekspert Ranno Tingas.
“Isegi hea tervisega investorile ei tee paha, kui nende asjade peale mõelda,” arvab kõhedaks tegevate surma ja pärandamise teemade kohta maksuekspert Ranno Tingas.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Eesti üks paremaid juhte: uhke tunnistada, et olen palju vigu teinud “Juhi juttude” värskes saates Annika Arras
"Olen elus nii palju vigu teinud, seda on uhke tunnistada," ütleb saates selle aasta parima juhi konkursi üks finaliste, Miltton New Nordicsi juht Annika Arras. "Mingites asjades läbipõrumine on hädavajalik."
"Olen elus nii palju vigu teinud, seda on uhke tunnistada," ütleb saates selle aasta parima juhi konkursi üks finaliste, Miltton New Nordicsi juht Annika Arras. "Mingites asjades läbipõrumine on hädavajalik."
Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Tesla plaan keskenduda odavamatele sõidukitele kergitas aktsia hinda
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Robotit arendav Eesti idufirma kaasas 1,5 miljonit eurot
Eesti idufirma 10Lines kindlustas 1,5 miljoni euro suuruse investeeringu, et laiendada tegevust Ameerika Ühendriikides.
Eesti idufirma 10Lines kindlustas 1,5 miljoni euro suuruse investeeringu, et laiendada tegevust Ameerika Ühendriikides.
Raadiohommikus: Sorose tarkus, kuumad investeerimisideed ja tulemustesadu
Kolmapäevases raadiohommikus võtame pulkadeks lahti Eesti suuruselt teise panga SEB ning kodumaise töötuskontserni Harju Elektri värsked tulemused.
Kolmapäevases raadiohommikus võtame pulkadeks lahti Eesti suuruselt teise panga SEB ning kodumaise töötuskontserni Harju Elektri värsked tulemused.