• OMX Baltic−0,21%297,73
  • OMX Riga−0,17%862,35
  • OMX Tallinn0,1%1 955,68
  • OMX Vilnius−0,39%1 143,3
  • S&P 5000,13%5 282,7
  • DOW 30−1,33%39 142,23
  • Nasdaq −0,13%16 286,45
  • FTSE 1000,00%8 275,66
  • Nikkei 2251,03%34 730,28
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%93,45
  • OMX Baltic−0,21%297,73
  • OMX Riga−0,17%862,35
  • OMX Tallinn0,1%1 955,68
  • OMX Vilnius−0,39%1 143,3
  • S&P 5000,13%5 282,7
  • DOW 30−1,33%39 142,23
  • Nasdaq −0,13%16 286,45
  • FTSE 1000,00%8 275,66
  • Nikkei 2251,03%34 730,28
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%93,45
  • 18.09.07, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

2008: Elu liigub internetti

Klassikalises mõttes on olukord reklaamiturul üpris segane. Rahvusvahelise integreeritud turundusagentuuri G2 tegevjuht Peter Thompson on öelnud: "Ajalehti loetakse aina vähem. Kliendid on jalga lasknud teleekraanide eest, istudes päevad läbi arvutiekraanide taga. Nad ei ole enam passiivsed vastuvõtjad. Inimesed loovad ise sõnumeid, räägivad kaasa ja jagavad oma arvamust virtuaalse tutvusringkonnaga. Meediaagentuurid otsivad neid nagu tikutulega taga, agentuuride kliendid on valmis kes teab mida maksma, et neid üles leida, tavalised brändiagentuurid ei saa seetõttu teha oma tuttavat tööd ja on muutunud müügikesksemateks."
See tundub olukorraga leppimisena. Kas tõesti on loovus muutunud mõttetuks ja tuleb teha ainult allahindluskampaaniaid? Loomulikult mitte. Loovuse sisu pole muutunud, kuid loovuse ümber on väga palju muutunud. Head ja üllatavad ideed müüvad endiselt, kuid tehnoloogia arenguga on muutunud tarbijate käitumismudelid ning võidab see, kes oskab oma äris ja reklaamis tehnilist innovatsiooni paremini ära kasutada.
Autor: Urmas Villmann

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele