HP endine asepresident Alex Sozonoff ütles
HP Business Technology Forum 2007 oma ettekandes „The Barbarian at the Gate:
What Web 2.0 Means for Business,“ et juhid peaksid noori kuulama.
„Web 2.0 on minu meelest kultuuriline muutus. Ettevõtete juhid peaksid palkama noori, kes mõistavad uusi tehnoloogiaid ja ka neid kuulama,“ rääkis ta.
Tänapäeva noored on harjunud internetiga, nad tunnevad ja oskavad uusi tööriistu, teenused ning võimalusi kasutada. "Iga päev on maailmas midagi uut, kõik toimub meie silme all. Tänapäeva ettevõtted peavad paindlikumad olema. Kuulake noori!," soovitas Sozonoff.
Sozonoffi sõnul on toimumas radikaalsed muutused, alates sellest, et riistavara hinnad langevad, teenuste ja tarkvara hinnad kasvavad. Toote hinnad on langenud, telekommunikatsiooni hinnad on langenud, aga inimeste hinnad on läinud üles.
Artikkel jätkub pärast reklaami
„Üks suuremaid muutusi on, et suletud ja piiratud süsteemides on saanud avatud kogumid, kõik on kõigega seotud. Seda võiks nimetada üliühenduseks, mis on nagu ring, mille keskpunkt on kõikjal ja servi pole kuskil,“ kirjeldas ta uut veebi.
„Web 2.0 on kultuur, kus töötajate produktiivsus kasvab ja kulud kahanevad. Tänu sellele võivad inimesed töötada, kus iganes ja olla pidevalt tööasjadega kursis. Innovatsioon on liikunud väiksematesse ettevõtetesse, kui enne lahendasid suured ettevõtted keerulisi probleeme, siis nüüd näevad väikesed paindlikud ettevõtted klientide konkreetseid vajadusi, mida rahuldada,“ seletas ta.
Sozonoffi sõnul on Web 2.0 üks anarhia ja hädade põhjus ja ka see, mis maailmamajandus seni kokku kukkunud ei ole. „USA majandusel on rämpslaenude, mida interneti abil ohtralt pakuti, tõttu probleeme, Hollywoodis streigivad stsenaristid, kellele ei meeldi, et nende loomingut tasuta internetis vaadatakse. Hasartmänge ja pornotööstust reguleerivaid seadusi põhimõtteliselt eiratakse. Internetti postitatakse kontrollimata infot, mis võib maine rikkuda ja hea nime taastamine on raske. Samas tõstab Web 2.0 produktiivsust, inimesed on alati ühenduses ja ettevõtted on paindlikumad,“ leidis ta.
Näiteks tõi ta arvutitootja Delli, millel oli probleeme toodete ja teenuste kvaliteediga. „Keegi tegi blogi, et Dell on jama. Sellele järgnesid miljonid inimesed sarnaste avaldustega. Delli juhtkond nägi seda ja parandas oma toodete kvaliteeti,“ seletas ta.
HP endise asepresidendid sõnul kipuvad juhid ignoreerima Web 2.0 ja ei kasuta pakutavaid võimalusi. "Kui sina seda ei tee, teeb keegi teine seda, siis kui sa magad. Uus äri on globaalne ja toimub 24/7," ütles ta.