Saku Õlletehase pressiesindaja Priit
Põikliku sõnul ei ole Sakul karta Tallinki sarnast streiki, kuna nende
ettevõttes käib töötajatega suhtlemine igapäevasel tasandil. Samas kui Tallink
ei pea tema sõnul ümbritseva sotsiaalse keskkonnaga suhtlemist tähtsaks.
Isegi kui ettevõte töötajad otsustaksid streikida, käituks börsiettevõte järgides seadusi, kuid samas ka suheldes inimestega, kuna just töötajad on ettevõte olulisim ressurss.
“Ennekõike tuleks vaadata küsimust tervikult, kas tööandja lubab üldse olukorral selliseks minna, et tekib streigioht? Hea tööandja maine ja aastate kogemus hoolida oma inimestest annab põhjust Sakus sellises streigiohus kahelda. Aktiivne suhtlemine ja kommunikatsioon töötajatega on Sakus igapäevane," kommenteeris Saku õlletehase kommunikatsioonijuht Priit Põiklik aripaev.ee küsimust, kuidas käituksite, kui teil oleks streik.
Kommunikatsioonijuhi sõnul on igas ettevõttes töötajatel küsimusi ja ka vahel rahulolematust, kuid siis tuleb sellele reageerida ja vastuseid otsida. "Saku on alati olnud väga suhtlev ja avatud organisatsioon, seetõttu on raske midagi rohkemat öelda, kui et streigiohu korral käituks õlletehas kindlasti seaduste järgi, aga samas suheldes, suheldes ja veelkord suheldes oma inimestega. Töötajad on ju ettevõtte olulisim ressurss," lisas Põiklik.
Artikkel jätkub pärast reklaami
"Mulle, kui PR-spetsialistile on jätnud kummalise mulje, et Tallink ei ole piisavalt suhtlusvalmis ei sisemiselt, ega anna ka ajakirjandusele kommentaare. See on nii lühiajalises kui ka pikemas perspektiivis firmat ennast kahjustav poliitika. Olla avalik ettevõte, ehk siis börsiettevõte, ei tähenda ju ainult oma tulemuste avaldamist neli korda aastas vaid kindlalt ka seda, et ollaksegi avatud, ausad, otsekohesed, suhtlemisaltid ja proaktiivsed. Teisalt on küsimus ka suhestumises ühiskonnaga laiemalt, sotsiaalses vastutuses ja avalike ootustega haakumises. Ma isiklikult arvan, et Tallink paraku seda suhtlemist ümbritseva sotsiaalse keskkonnaga tähtsaks ei pea, millest on kahju, sest edukad ja arenenud ettevõtted kogu maailmas tegelevad sellise suhestumisega väga tõsiselt, "kommenteeris pressiesindaja Tallinki suletut käitumist.
Põikliku arvates on osades Eestis ettevõtetes hea kommuniaktsiooni tava veel kujunemata. Paljuski määrab sellise tava tekkimist ka ettevõtte juhtkonna hoiak.