• OMX Baltic−0,15%294,29
  • OMX Riga−0,04%916,34
  • OMX Tallinn−0,38%1 978,33
  • OMX Vilnius0,07%1 233,91
  • S&P 5000,47%6 615,28
  • DOW 300,11%45 883,45
  • Nasdaq 0,94%22 348,75
  • FTSE 100−0,07%9 277,03
  • Nikkei 2250,47%44 979,63
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,77
  • OMX Baltic−0,15%294,29
  • OMX Riga−0,04%916,34
  • OMX Tallinn−0,38%1 978,33
  • OMX Vilnius0,07%1 233,91
  • S&P 5000,47%6 615,28
  • DOW 300,11%45 883,45
  • Nasdaq 0,94%22 348,75
  • FTSE 100−0,07%9 277,03
  • Nikkei 2250,47%44 979,63
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,77
  • 09.01.09, 12:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ford soovib General Motorsist ja Chryslerist distantseeruda

Kui Fordi juht Alan Mulally otsustas riigilt abi mitte paluda, ei tähenda see, et ettevõte on finantsiliselt kahest teisest USA autootjast tugevam, vaid soovib neist lihtsalt imagoloogiliselt distantseeruda, kirjutas BusinessWeek.
Mulally ja Co soovib autode ostjaid veenda, et Ford on tugevam, rohelisem ning tehnoloogiliselt parem kui teised, nentis mainekas majandusleht. Kuid see võib olla riskantne, sest kui ei ettevõttel ei ole võimalik klientide teadvusest silti „Made in Detroit“ kustutada, võib juhtuda, et Ford on sunnitud käsi pikal raha küsima hiljem.

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele