Majanduslanguses ei jää ellu mitte suurem, kiirem ja rikkam, vaid empaatilisem, st see ettevõte, mis hoolib oma klientide käekäigust nii heas kui ka halvas, märkis Sampo Panga juht Aivar Rehe.
Seoses lõppeva aastaga küsime ettevõtjate käest, milline selle aasta lubadus jäi täitmata.
"2009. aastasse sisenesime ühese teadmisega - ees ootab "punase" arengu aasta. Sõnum meeskonnale oli selge - teenindusasutusena ootavad meid ees keerulisemad kliendisuhted, sest majanduskeskkond halvenes kiiresti. Samas oli ka teine väga selge sõnum - teenuse kvaliteedis ei saa ega tohi teha järeleandmisi," vastas küsimusele Rehe ja lisas, et majanduslanguses ei jää ellu mitte suurem, kiirem ja rikkam, vaid empaatilisem, st see ettevõte, mis hoolib oma klientide käekäigust nii heas kui ka halvas.
"Valmistusime pingeliseks ja tugeva kontrolli all olevate kuludega juhtimiskeskkonnaks. Sellest lähtuvalt ei andnud Sampo juhtkond mitte lubadusi, vaid töötas koos oma meeskonnaga, et ennetada probleeme ja selgitada igapäevaselt tehtavavate otsuste põhjuseid ja nende mõju," lisas pankur.
Artikkel jätkub pärast reklaami