• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Fännide kogumisest samm edasi

    "Elisa on proovinud sotsiaalmeedia strateegiata ja strateegiaga. Loomulikult viimane töötas paremini," rääkis Elisa suhtekorraldusjuht Marika Raiski eilsel Best Marketingi korraldatud Eesti internetiturunduse aastakongressil Best Internet.
    Sportlandil jälle ei ole sotsiaalmeedias tegutsemiseks spetsiaalset plaani. Samas ei alahinda nad sotsiaalmeedia mõju kliendile. "Kui kümme aastat tagasi oli ühissaun see koht, kus naised rääkisid, kus on paremad tooted, siis praegu on selleks Facebook. Kui vaatan jalgpalli ja panen Facebooki, et Eesti lõi ühe värava, ja sellele tuleb 1000 like'i siis see ongi meie strateegia," rääkis Sportlandi turundusjuht Jaan Naaber. Sportlandile on Facebook reklaamikanal ja täidab ka blogi eesmärki.
    Veho Eesti alles kogub turundusjuht Karin Eegi sõnul Facebookis nn kriitilist fännimassi, et oleks inimesi, kellega suhelda.
    Raiski sõnul on auhinnamäng hea viis fännide arvu kasvatamiseks. "Kui sa aga sisu ei tooda ja kampaaniaid ei tee, lähevad sinu fännid ära. Ka meie olime alguses passiivsed ja need fännid, kes tulidki, läksid ära," rääkis ta.
    Nüüd on Elisal Facebookis eraldi klienditeenindus.
    Rohkem rõhku dialoogile. Sotsiaalturundust pakkuva ettevõtte GOAL asutaja Marko Saue usub, et järgmisel aastal ei tegeleta nii palju fännibaasi kasvatamisega, vaid suhtlemise ja dialoogi pidamisega ning kvaliteedi pakkumisega. "Ettevõtted prognoosivad, et nende fännide arv kasvab tuleval aastal, ja nad võrdlevad end konkurentidega fänniarvu alusel," lisas ta.
    Suurbritannia internetiturundaja Matt Parele sõnul on tegelikult olulised hoopis tuumikfännid. "Ja neid on väga palju vähem kui lihtsalt fänne," lisas ta. "Nemad on need, kes hakkavad sinu nimel tööle, jagavad infot, räägivad, mis neile sinu juures meeldib."
    Konverentsi jaoks küsitletud 11 firmast seitse pöörab sotsiaalmeediale tuleval aastal rohkem tähelepanu, neli jätkab nii nagu sel aastal.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Ain Kivisaar: eksklusiivse kinnisvara kese kolib lähiaastatel Tallinna Manhattanile
Tallinna kinnisvaraturul käib sügisele omaselt vilgas tegevus kõigis segmentides. Huvi püsib jätkuvalt kõrge ka eksklusiivsete elamispindade vastu ning võib prognoosida, et lähiaastate luksuskinnisvara keskmeks saavad lisaks jätkuvalt populaarsele mereäärele ka südalinna kõrghooned, kirjutab Metro Capitali tegevjuht Ain Kivisaar.
Tallinna kinnisvaraturul käib sügisele omaselt vilgas tegevus kõigis segmentides. Huvi püsib jätkuvalt kõrge ka eksklusiivsete elamispindade vastu ning võib prognoosida, et lähiaastate luksuskinnisvara keskmeks saavad lisaks jätkuvalt populaarsele mereäärele ka südalinna kõrghooned, kirjutab Metro Capitali tegevjuht Ain Kivisaar.
USA majanduskasv aeglustus ootamatult
Kaubandusministeerium avaldas kolmapäeval kolmanda kvartali esialgsed majanduskasvu tulemused, mida pärssisid Covidi nakatumiste tõus ja jätkuvad tarneahela probleemid, vahendab Reuters.
Kaubandusministeerium avaldas kolmapäeval kolmanda kvartali esialgsed majanduskasvu tulemused, mida pärssisid Covidi nakatumiste tõus ja jätkuvad tarneahela probleemid, vahendab Reuters.
Esimesel koroonaaastal kasvasid tervishoiukulud Eestis 167 miljoni euro võrra
Möödunud aasta algul puhkenud pandeemia mõju tervishoiule iseloomustavad ühelt poolt suurenenud erakorralised kulud, teisalt seiskunud plaaniline ravi. Seega jäid raviteenuste kulud erakorralise olukorra perioodil võrreldes eelneva aastaga väiksemaks.
Möödunud aasta algul puhkenud pandeemia mõju tervishoiule iseloomustavad ühelt poolt suurenenud erakorralised kulud, teisalt seiskunud plaaniline ravi. Seega jäid raviteenuste kulud erakorralise olukorra perioodil võrreldes eelneva aastaga väiksemaks.
Koroona vastu kaotusseisus valitsuse aeg haiglate päästmiseks on täis tiksumas
Terviseameti prognoos näitab, et haiglavõrgu maksimaalne võimekus – 700 koroonahaiget – saab patsientidega täidetud novembri keskpaigaks. Valitsus otsib vastukäike aeganõudvates vaidlustes.
Terviseameti prognoos näitab, et haiglavõrgu maksimaalne võimekus – 700 koroonahaiget – saab patsientidega täidetud novembri keskpaigaks. Valitsus otsib vastukäike aeganõudvates vaidlustes.