• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Digitaalselt tark tarbija võidab

    Meedia- ja meelelahutussektoris kestnud madalseis on pöördunud tõusule. PwC hinnangul kasvab maailma selle tööstuse kogukäive vahemikus 2011-2015 igal aastal keskmiselt 5,7%, ulatudes aastal 2015 1900 miljardi dollarini. Võrreldes masu algusega on kasvuootus oluliselt optimistlikum nii majanduskasvu kui ka digitaal-platvormidele ülemineku tõttu.
    Euroopas kasvavad kõige kiiremini internetireklaam ja -ühendused. 2012. aastal võtab internet ajalehtedelt üle suuruselt teise reklaamikanali koha, jäädes alla veel vaid televisioonile. Meedia- ja meelelahutussektori suuremaid väljakutseid on luua nõudlikule tarbijale lahendusi, mis edastavad universaalset sisu üle mitme platvormi (näiteks teleklipp või e-ajaleht, mis "töötab" nii arvutis, iPad'is kui ka mobiiltelefonides) ning sellega ka reaalselt raha teenida. PwC hinnangul peab eduks digitaalmaailmas suutma vastata kolmele väljakutsele:
    Digitaalsus: ülikiire ning pidevalt kiirenev digitaliseerimine nii sisu, äriprotsesside kui ka tootearenduse osas. Sotsiaalmeedia, mobiilsus ning app'ide plahvatuslik kasv on juba põhjapanevalt mõjutanud näiteks reklaami ja turundust.
    Nõudlus: tarbijad pidevalt ühenduses, võimelised mõjutama suuri kogukondi ning võtma suuremat rolli uute toodete ja teenuste loomises.
    Andmed: digitaliseeritud sisu, veebiühenduse ning sotsiaalmeedia järsk kasv annab ettevõtetele enneolematu võimaluse detailsete ning kontekstiga andmete kaevandamiseks ning analüüsimiseks, ühendamaks tarbijaid, sisu, brände ning innovatsiooni.
    Kuidas tarbijalt raha kätte saada? Võtmeküsimusteks on niisiis pakutava lahenduse vorm ja kvaliteet ning selle eest tasumise mugavus. PwC uuringu järgi on mugavus, kasutuskogemus ning kvaliteet tarbija jaoks pigem eeltingimus. Valikut mõjutavad näiteks võimalus osaleda sisu tootmises ning saada "tavatarbija" ees tasulisi eeliseid.
    Sarnaselt sisutootjate loovuse arengule tulude kasvatamiseks on innovatsioon vältimatu ka reklaamiagentuurides. Nende ülesanne on klientide uuenenud vajaduste täitmine digiteenuste ning platvormide abil, ka sotsiaalvõrgustikes.
    Kulude kokkuhoiu ajastul on järjest olulisem investeerida selgelt mõõdetava tulususega, samal ajal olles ise klientidega otsekontaktis rohkem kui kunagi varem. Uued tasustamismudelid võivad tähendada ka reklaamiandjatega riskide ja hüvede jagamist.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Erkki Kubber: kas järgmised ükssarvikud võiksid olla miljardilise väärtuse asemel hoopis miljardi inimese aitajad?
Mis oleks, kui hakkaks ükssarvikuks nimetama hoopis ettevõtet, mis suudab positiivselt mõjutada miljardit inimest või hoopis istutada miljard puud, küsib Sotsiaalsete Ettevõtete Võrgustiku juhatuse liige Erkki Kubber.
Mis oleks, kui hakkaks ükssarvikuks nimetama hoopis ettevõtet, mis suudab positiivselt mõjutada miljardit inimest või hoopis istutada miljard puud, küsib Sotsiaalsete Ettevõtete Võrgustiku juhatuse liige Erkki Kubber.
USA väikeinvestorid tervitasid Trumpi SPACi vaimustusega
Donald Trumpi meediafirmat börsile vahendava firmaostufirma (SPAC) aktsia on Nasdaqil juba neljakordistunud ja saanud rohkem ostuordereid kui mistahes muu väärtpaber.
Donald Trumpi meediafirmat börsile vahendava firmaostufirma (SPAC) aktsia on Nasdaqil juba neljakordistunud ja saanud rohkem ostuordereid kui mistahes muu väärtpaber.
Raadiohommikus: olukord Lätis, Chemi-Pharmi uus tehas ja kõige edukamad turundajad
Reedeses raadiohommikus räägime värske turunduse TOPi võitjatega: külas on kommunikatsioonibüroo Powerhouse juht Janek Mäggi, reklaamiagentuuri Tank omanik Joel Volkov, meediaagentuuri Httpool Eesti juht Kerttu Talvik ja Postimees Grupi juht Toomas Tiivel.
Reedeses raadiohommikus räägime värske turunduse TOPi võitjatega: külas on kommunikatsioonibüroo Powerhouse juht Janek Mäggi, reklaamiagentuuri Tank omanik Joel Volkov, meediaagentuuri Httpool Eesti juht Kerttu Talvik ja Postimees Grupi juht Toomas Tiivel.
Videopilt: Enefit Green alustab börsil kauplemist
Täna kell 10 algab Tallinna börsil Enefit Greeni aktsiatega kauplemine, mille puhul toimub pidulik börsikella löömine Energia avastuskeskuses.
Täna kell 10 algab Tallinna börsil Enefit Greeni aktsiatega kauplemine, mille puhul toimub pidulik börsikella löömine Energia avastuskeskuses.