• OMX Baltic0,08%319,07
  • OMX Riga0,28%980,42
  • OMX Tallinn0,19%2 232,88
  • OMX Vilnius−0,31%1 504,85
  • S&P 5000,59%7 811,54
  • DOW 300,83%51 654,95
  • Nasdaq 0,64%27 366,17
  • FTSE 1001,06%10 552,05
  • Nikkei 225−0,02%69 030,92
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,89
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%95,44
  • OMX Baltic0,08%319,07
  • OMX Riga0,28%980,42
  • OMX Tallinn0,19%2 232,88
  • OMX Vilnius−0,31%1 504,85
  • S&P 5000,59%7 811,54
  • DOW 300,83%51 654,95
  • Nasdaq 0,64%27 366,17
  • FTSE 1001,06%10 552,05
  • Nikkei 225−0,02%69 030,92
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,89
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%95,44
Sel aastal peavad asutused ja ettevõtted esimest korda päästekeskustele esitama enesekontrolli tuleohutusaruande, mille esitamise tähtaeg on 30. oktoober. Aruande esitamata jätjaid või valeandmete esitajaid ähvardab kuni 2000 euro suurune trahv.
Nõue tuleneb kaks aastat tagasi kehtima hakanud tuleohutuse seadusest ja paneb selle kohustuse ehitiste ja hoonete omanikele. Esitamiseks on antud ajavahemik 1. jaanuar kuni 30. oktoober.
Enesekontroll tähendab päästeameti teatel isiku kohustust kontrollida tema valduses olevat kinnisasja, ehitist, ruumi, seadet ja nende kasutamise ohutust ning nõuetekohasust. Enesekontrolli tuleohutusaruanne tuleb esitada ehitiste kohta, kus on lasteaiad, koolid, majutusasutused, ravi-ja hoolekandeasutused, kaubanduskeskused, suuremad põllumajandus- ja tööstushooned, kõrghooned ja maa-alused garaažid ning elutähtsat teenust pakkuvad asutused.
Täpsemad kriteeriumid sätestab Riigi Teatajast hõlpsasti leitav siseministri määruse „Nõuded tuleohutuse enesekontrollile ja tuleohutusaruandele ning tuleohutusaruande koostamise kohustuslikkuse kriteeriumid“ lisa 2. Sama määruse lisa 1 sätestab aruandluse vormi. Enesekontrolli tuleohutusaruandeid ei pea esitama eramud, korterid ja väiksemad asutused- ettevõtted.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele