• OMX Baltic0,34262,5
  • OMX Riga1,21876,36
  • OMX Tallinn0,031 697,23
  • OMX Vilnius0,65992,58
  • S&P 5001,165 471,05
  • DOW 301,240 829,59
  • Nasdaq 1,1616 884,6
  • FTSE 100−0,468 233,16
  • Nikkei 225−0,1636 159,16
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,91
  • GBP/EUR0,001,19
  • EUR/RUB0,00100,78
  • OMX Baltic0,34262,5
  • OMX Riga1,21876,36
  • OMX Tallinn0,031 697,23
  • OMX Vilnius0,65992,58
  • S&P 5001,165 471,05
  • DOW 301,240 829,59
  • Nasdaq 1,1616 884,6
  • FTSE 100−0,468 233,16
  • Nikkei 225−0,1636 159,16
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,91
  • GBP/EUR0,001,19
  • EUR/RUB0,00100,78
  • 11.02.13, 23:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Viking Motors: teede olukord tingib linnamaasturi ostu

Viking Motorsi juhataja Jüri Kuusk tõdes, et linnamaastur on Eestis kogu aeg populaarne olnud ja seda soodustab Eesti teede olukord.
“Kui vaadata meie teeolusid ja teede olukorda, siis on see ka põhjendatud,” selgitas Kuusk eestlaste maasturilembust.
Aastate jooksul on eestlaste populaarseim autoklass väike-keskklass, mis on moodustanud peaaegu kolmandiku kogu autoturust. Veel 2011. aastal oli väike-keskklassi osakaal uute sõiduautode müügis ligi 30%.
Eelistused muutuvad. Aasta 2012 tõi kaasa aga pöörde: kompaktklassi turuosa hakkas järsult kahanema (tervelt 3,4 protsendi jagu), samal ajal kui väikeste linnamaasturite osakaal kasvas 2,4% võrra.
Viking Motors ei ole erilist linnamaasturite müügi kasvu märganud. Põhiline mudel, mida ettevõte müüb, on KIA Sportage, selle müük on olnud stabiilne alates selle tulekust, märkis Kuusk. Ta lisas, et kui vaadata konkurentide müüki, siis läbi aegade on Eestis hästi müüdud nii Honda CR-Vd kui ka Nissan Qash­qaid. “Meie teede olukord on selline, mis tingib linnamaasturi ostmise,” nentis Kuusk.
Linnamaasturi müük on hea läbi talve. “Jaanuari müük, kus müüdi 39 KIA maasturit, näitab seda, et selle auto vastu huvi on olemas kogu aeg,” sõnas Kuusk.
Rääkides hinnast, lausus Kuusk, et odavamaks ei lähe siin miski.
Talutav hind. Väiksema linnamaasturi saab Kuuse sõnul juba sõiduauto hinnaga. “See ei ole selline klassikaline kallis linnamaastur, nagu vanasti oli. See on tulnud hinnas alla ja muutunud ka tehnoloogias rohkem sõiduautolikumaks.  See on populaarsuse üks aluseid,” tõdes ta.
KIA linnamaastureid ostavad nii noored kui ka keskealised, samuti ka linnast väljas elavad inimesed.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.09.24, 09:00
Kolme ettevõtte kogemus Foruse kõnekeskuse teenusega: kuidas koostööpartneri abiga kulusid kokku hoida?
Kõnekeskuse ja klienditoe teenus läbi välise partneri kogub viimastel aastatel populaarsust – see on hea võimalus kokku hoida tööjõukuludelt. Kui teised sarnase teenuse pakkujad vastavad vaid klientide kõnedele, teeb Foruse eriliseks operatiivsus reageerida kiirelt kohapeale patrullekipaaži ja tehnikutega.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele