• OMX Baltic−0,08%262,54
  • OMX Riga−0,96%870,18
  • OMX Tallinn−0,11%1 698,74
  • OMX Vilnius−0,15%996,4
  • S&P 5000,54%5 626,02
  • DOW 300,72%41 393,78
  • Nasdaq 0,65%17 683,98
  • FTSE 1000,39%8 273,09
  • Nikkei 225−0,68%36 581,76
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,9
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%99,67
  • OMX Baltic−0,08%262,54
  • OMX Riga−0,96%870,18
  • OMX Tallinn−0,11%1 698,74
  • OMX Vilnius−0,15%996,4
  • S&P 5000,54%5 626,02
  • DOW 300,72%41 393,78
  • Nasdaq 0,65%17 683,98
  • FTSE 1000,39%8 273,09
  • Nikkei 225−0,68%36 581,76
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,9
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%99,67
  • 18.02.13, 14:06
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tartu maanteele plaanitakse möödasõidurajad

Maanteeamet ja EA Reng AS sõlmisid lepingu Tallinn-Tartu maantee Põltsamaa-Tartu lõigule 2+1 möödasõiduradade eskiisprojekti koostamiseks.
Sellega selgitatakse välja sobivaimad möödasõidualade asukohad. Projekti valmimise tähtaeg on novembris ning see läheb maksma üle 50 000 euro, vahendas auto24.ee.
"Eskiisprojekti tellimisega määratleme ära, kuhu saame 2+1 möödasõidurajad teha. Eesmärgiks on leida sellised teelõigud, kuhu on võimalik rajada teelaiendused ilma maantee õgvendamise, eritasandiliste ristmike ning rohkete kogujateede ehituseta," rääkis maanteeameti lõuna regiooni direktori asetäitja ehituse alal Janar Taal.
Teisisõnu on projekteerimislepingu eesmärgiks leida need lõigud Põltsamaa linna ja Tartu linna vahelisel põhimaantee trassil, kuhu on võimalik ehitada ühes sõidusuunas kõrvuti kaks sõidurada vähemalt 1,2 kilomeetri pikkuselt. Sõidusuunad eraldatakse möödasõidualadega lõikudel piirdega. Eeskuju on võetud Soomest ja Rootsist, kus sõiduradade arvu vaheldumine on liiklust rahulikumaks ning ohutumaks muutnud.
"Kui esimene etapp on möödas, siis saame järgmisel aastal otsustada, millistele lõikudele koostame tehnilise projekti ning millised möödasõidualad reaalselt välja ehitatakse," ütles Taal.
2011. aasta liiklusloenduse andmetel ulatub Põltsamaa-Tartu teelõigu liiklussagedus 6000 autoni ööpäevas ning raskeliikluse osakaal on sellest 17%.
Alates 1996. aastast on sel maanteelõigul toimunud 424 liiklusõnnetust, milles hukkus 48 ning sai vigastada 428 inimest.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.09.24, 09:00
Kolme ettevõtte kogemus Foruse kõnekeskuse teenusega: kuidas koostööpartneri abiga kulusid kokku hoida?
Kõnekeskuse ja klienditoe teenus läbi välise partneri kogub viimastel aastatel populaarsust – see on hea võimalus kokku hoida tööjõukuludelt. Kui teised sarnase teenuse pakkujad vastavad vaid klientide kõnedele, teeb Foruse eriliseks operatiivsus reageerida kiirelt kohapeale patrullekipaaži ja tehnikutega.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele